بیش از ۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- ۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی در حوالی گمرک پرویزخان و شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه روز چهارشنبه در این رابطه گفت: ماموران انتظامی شهرستان قصرشیرین حین گشت زنی در سطح شهر و حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی چند دستگاه وسیله نقلیه حامل سوخت قاچاق شده و نسبت به توقیف آن ها اقدام کردند.

سردار مهدی حاجیان افزود: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی، ماموران موفق به کشف ۶۳ هزار و ۲۷۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شدند.

سردار حاجیان مبارزه با پدیده قاچاق سوخت را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز اخیرا از کشف ۶۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق (بنزین و گازوئیل) از قاچاقچیان در این شهرستان مرزی توسط ماموران انتظامی در اجرای طرح های گشت زنی و پاکسازی محلات آلوده و توقیف ۲۸۰ دستگاه خودرو و ۵۳۸ دستگاه موتور سیکلت حامل سوخت قاچاق در ۶ ماه اول امسال خبر داد.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه و با ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق و دارا بودن ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی، نقشی اثر گذار در رونق اقتصاد ملی دارد.

فعالیت سوخت بران و قاچاقچیان سوخت در سال های اخیر در مرزهای شهرستان قصرشیرین رایج شده و افراد سودجو با غارت سرمایه ملی و دستیابی به سودی اندک این سرمایه گرانبها را به بهایی ناچیز از کشور خارج کرده و ضربه ای شدید به اقتصاد کشور وارد می کنند.

طرح مقابله با قاچاق سوخت در یکسال اخیر با جدیت دنبال می شود و بیشتر روزهای سال شاهد توقیف محموله های سوختی قاچاق در سطح شهرستان قصرشیرین و محدوده مرز پرویزخان و همچنین سطح شهر هستیم.

بسیاری از مردم قصرشیرین نیز از حضور قاچاقچیان به ستوه آمده اند که علاوه بر بی نظمی داخل مرز پرویزخان باعث سلب آرامش و آسایش خانواده ها در محله های مختلف شده و خواهان برخورد قاطع و جمع آوری این افراد شده اند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه و با ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق و دارا بودن ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی، نقشی اثر گذار در رونق اقتصاد ملی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha