۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85607602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۱۶ نفر خرده فروش و معتاد مواد مخدر در بیرجند

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از اجرای طرح آرامش در این شهرستان با محوریت پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۶ نفر خرده فروش و معتاد مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و خرده فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامی این طرح را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل خرده فروش و متهمان مواد مخدر شدند و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از پاتوق‌های شناسایی شده، تعداد ۱۶ نفر معتاد و خرده فروش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است تصریح کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی می‌ایستد و انتظار می‌رود مردم در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف کامیون حامل هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: ماموران پاسگاه درمیان هنگام گشت زنی و کنترل محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ رمضان مرادی بیان کرد: ماموران در بازرسی از کامیون، تعداد هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده گوشتی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند که ارزش ریالی محموله طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha