۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۰
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85608032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سد سیمره ظرفیت مطلوبی برای پرورش ماهی در قفس دارد

خرم آباد-ایرنا- مدیرکل شیلات لرستان گفت: پشت سد سیمره ظرفیت بسیار مطلوبی برای پرورش ماهی در قفس  دارد که می توان از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیارش بیرانوند چهارشنبه شب در دیدار با معاون سازمان اقتصادی کمیته امداد امام خمینی( ع) کشور با تشریح فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌ شیلات لرستان اظهار کرد: با صدور مجوزهای لازم می‌توان بالغ بر سه هزار تن ماهیان در قفس در استان پرورش داد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش شیلات می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد استان و افزایش تولید آبزیان شود و آمادگی لازم برای سرمایه‌گذاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در پروژه‌های شیلاتی وجود دارد.

مدیرکل شیلات لرستان بیان کرد: هر جای استان رودخانه و آبی باشد کارشناسان حوزه شیلات آن را مورد مطالعه قرار می‌دهند و مجوزهای لازم را برای اجرای پروژه‌های شیلاتی آماده می‌کنند.

بیرانوند تصریح کرد: شیلات لرستان زیرساخت‌های مورد نیاز برای مجتمع‌های شیلاتی را تکمیل و از طریق ماده ۲۷ قانون به بخش خصوصی واگذار می کند.

وی در خصوص حاشیه سود ماهیان خاویاری و قزل آلا هم توضیح داد: ماهیان خاویاری حاشیه سود بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و آمادگی لازم نیز برای همکاری با سرمایه گذاران این بخش وجود دارد.

تولید انواع ماهی خوراکی در استان طی سه سال اخیر از ۱۶ هزار به ۳۸ هزار تن افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha