۵ مهر ۱۴۰۳، ۰:۲۹
کد خبر: 85608064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مفاهیم دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود + فیلم

کاشان - ایرنا - مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نزاجا گفت:باید ابعاد و حقیقت دفاع مقدس را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محسن صادق‌نیا چهارشنبه شب در اجلاسیه ۳۵۶ شهید ارتش منطقه فرهنگی کاشان افزود: باید برای نسل امروز با اسناد محکم صحبت کرد، چراکه نسل امروز یاد گرفته که به چشمانش اعتماد کند، نه چیزهایی که می‌شنود.

وی اظهار کرد: دنیا برای خودش قهرمانان خیالی از جمله سوپرمن و مرد عنکبوتی ساخته اما فرزندان ما قهرمانان واقعی کشور را نمی‌شناسند تا به آنها افتخار کنند.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نزاجا در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: سرباختن که کلمه سرباز را تشکیل می‌دهد به‌معنا و مفهوم کسی است که بزرگ‌ترین متاع و گران قیمت ترین نعمتی را که خداوند به او عطا کرده در راه وطن پرستی و آرمان در طبق اخلاص می‌گذارد.

سرهنگ صادق‌نیا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴۸ هزار نفر شهید ، بیش از ۲۰۰ هزار نفر جانباز و بیش از ۲۴ هزار نفر آزاده تقدیم این آب و خاک کرده است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی در دوران پرافتخار دفاع مقدس بالغ بر ۲ میلیون و پانصد هزار نفر سرباز را آموزش داد و در قالب تیپ‌ها، لشکرها، گروه‌ها و پایگاه‌های هوانیروز در دوران دفاع مقدس شرکت داد.

وی اظهار کرد: منطقه کاشان شهدای بزرگی دارد و یکی از خیل صدها شهید این خطه از خاک ایران اسلامی شهید غلامرضا طرق است.

مردم دارالمومنین کاشان در مجموع یک هزار و ۷۴۸ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha