هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است، گفت: باید با نگاه جهادی از همه هستی خود برای دفاع از اسلام سرمایه‌گذاری کنیم.

️به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، آیت الله محامی در آئین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در زمان جنگ ایران و عراق کشور ایران در برابر تمام قدرت های جهان با وجود فشارهای مختلف ایستادگی‌کرد و صدام که از حمایت های جامعه جهانی برخوردار و از ضعف‌های ایران در زمینه‌های مختلف آگاه بود مسیر فتح تهران را هموار می دید اما ایمان حضرت امام خمینی(ره ) و اعتقاد مردم به آیات الهی و احادیث نورانی و جان فشانی و ایثار آن‌ها سبب شد تا همان اتفاق صدر اسلام تداعی شود.

وی افزود : در همان زمان نیز افراد بی ایمانی بودند که امید به پیروزی نداشتند و روحیه خود را در همان ابتدا از دست دادند ولی با این وجود مردان حقیقی و با ایمان برای دفاع از اسلام و ایران برگزیده شدند و با تمام وجود در این راه ایستادگی کردن.

️امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اکنون نیز جبهه مقاومت مصداق موارد ذکر شده بوده که هسته اولیه حکومت اسلامی گسترش پیدا کرده و جهان را فتح کرده است.

️وی گفت: امروز هسته مقاومت اسلامی گسترس پیدا کرده و نمونه بارز آن را می توان در یمن ،سوریه، لبنان و عراق پیدا کرد و این جبهه روز به روز در حال رشد است به گونه‌ای که اسرائیلی که بر تن حکومت های مخالف ترس می‌انداخت اکنون در صدد تامین امنیت شهرهای خود می‌باشد.

آیت الله محامی اظهارکرد: مردان حقیقی جبهه مقاومت با وجود فشارهای فراوان ماه ها در شرایط سخت و با آذوقه بسیار اندک زندگی می کنند و با این وجود رژیم صهیونیستی با کمک جاسوسان خانه و خانواده این افراد را شناسایی کرده و آنها را بمباران می کند و فشار به شخص بیشتر و بیشتر می‌شود اما با این وجود باز هم در کنار دین‌خود ایستاده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر جبهه نظامی مقاومت، جبهه فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است و باید با نگاه جهادی از همه هستی خود برای دفاع از اسلام سرمایه‌گذاری کنیم، باید هوشیار باشیم زیرا در صورت غفلت ما دشمن سوء استفاده کرده‌ و به ما ضربه می زند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: ما باید فضای جامعه خود را از ارزش های ایرانی و اسلامی خود پر کرده و از سوی دیگر به مبارزه با ضد ارزش هایی همچون بی حجابی بپردازیم، مهم این است که انسان گوش به فرمان امام زمان خود باشد و در هر مسیر چه در زمینه درسی و کسب علم و چه در میدان جنگ با نگاه جهادی عمل کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha