بیانات رهبر انقلاب؛ جوهره کلام مرد خدا در تبیین واقعیت‌های حماسی ایران است

رشت - ایرنا - فعال فرهنگی و اجتماعی گیلان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هزاران نفر از پیشکسوتان، فعالان دفاع مقدس و مقاومت در گرامیداشت این هفته بیانگر جوهره کلام مرد خدا در تبیین واقعیت‌های بخشی مهم از تاریخ حماسی، درخشنده و بی نظیر ایران در طول سده ها و هزاره‌های این سرزمین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پدیده افتخارآفرین، نورانی و بی‌نظیر مردم ایران در طول تاریخ این کشور است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اضافه کرد: همانگونه که رهبر انقلاب تاکید دارند اگر دوره طلایی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تبیین نشود با تحریف جبهه استکبار، نظام سلطه و عوامل نفوذی خودباخته؛ ظلم بزرگی به ایران، اسلام و حتی جهان مستضعفان خواهد بود.

این فعال فرهنگی و اجتماعی با اشاره به بخش‌هایی از محورهای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: در سخنان ایشان از دفاع مقدس فقط به عنوان هشت سال دفاع جانانه مردم ایران از دین، حیثیت و وطن تعریف نشد بلکه باطن و حقیقت دشمنان مردم ایران، و شیوه هجوم دشمنان انسانیت به کشوری که می‌خواهد انسانی و الهی زندگی کند و بت شکنی ویژه تاریخی را در نظام جدید جهانی آغاز کرده است، ترسیم کردند.

وی در ادامه در موضوع تاکید رهبر انقلاب بر مراقبت از نفوذ عناصر ترسو و کدخداباور در مراکز حساس اعم از آموزش و پرورش، صدا و سیما، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و غیره اظهار کرد: این هشدار باید در مراکز تربیتی به طور جدی مورد توجه مسئولان مربوطه و دست اندرکاران امر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مهدوی در موضوع هجمه شدید فرهنگی علیه جوانان به ویژه دختران سرزمینمان هم افزود: باید با جهاد تبیین نسل جوان را از خطر مسمومیت‌های جسمی، فکری و اخلاقی محافظت کرد چرا که ویروس خطرناک حضور و نفوذ عناصر مزدور، خائن و ترسوی غرب زده در مراکز تبیینی؛ سلامت روحی، روانی و ایمانی جوانان را نشانه گرفته‌است از اینرو باید مراقبت جدی صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس با جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha