رئیس مجلس خبرگان رهبری: جبهه مقاومت از همیشه قوی‌تر است

تهران-ایرنا-رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که جبهه مقاومت از همیشه قوی تر است، گفت: شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی صبح امروز (پنجشنبه) در اولین نشست مشترک کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم، گفت: لازم می‌دانم در این جلسه، از امام (ره) و شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات شکست حصر آبادان یاد کنم و هفته دفاع مقدس را گرامی بدارم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: جا دارد بار دیگر غم و اندوه و همدردی خودمان را با خانواده‌های جانباختگان معدن طبس اعلام کنیم و برای جانباختگان رحمت و غفران الهی و برای مصدومان آرزوی سلامتی کنیم.

وی افزود:رژیم صهیونیستی پس از جنایات بیشمار در غزل و کشتار بیش از ۴۰ هزار نفر از مردان و زمان و کودکان، به لبنان حمله کردند و تاکنون بیش از ۶۲۰ شهید و تعدادی مجروح و آواره شدند.

آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به لبنان، ایجاد امنیت در شمال سرزمین‌های اشغالی و بازگرداندن آوارگان به این مناطق بود. حمایت و پشتیبانی آمریکا از جنایات رژیم و سکوت مجامع بین‌المللی باعث جنایات گسترده‌تر شده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اکنون جبهه مقاومت از همیشه قوی‌تر و منسجم تر است و حزب‌الله قدرت خود را با شلیک موشک بالستیک نشان داد، شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است.

وی ضمن تقدیر از علمای اسلام اظهار امیدواری کرد: علما به طور یکصدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و زمینه شکست آن را فراهم کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، تأکید کرد: نیاز است همه قوای کشور به ویژه دولت با پشتوانه رهبر انقلاب و اعتماد مردم، هرچه سریعتر برای کاهش فشار به مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه تلاش کنند. البته دولت باید برنامه میان‌مدت و بلندمدت در همه زمینه‌ها داشته باشد، اما آنچه مردم را رنج می‌دهد، مساله گرانی ‌تورم است که دولت باید با برنامه‌ریزی دقیق و مشورت با کارشناسان خبره، در کوتاه مدت تغییری ایجاد کند و امیدی در جامعه به وجود آورد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور نشان داد که به آیات الهی و سیره اهل بیت علیهم‌السلام به ویژه امیرالمومنین (ع) توجه دارد، حتما عنایت دارد که رای و اعتماد مردم علاوه بر ابعاد حقوقی، به لحاظ شرعی الزام ‌آور است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رئیس جمهور باید توجه داشته باشد که در تصمیم‌گیری‌ها، موضع‌گیری‌ها، عزل و نصب‌ها و اجرای برنامه‌ها علاوه بر پیشگاه خداوند، در مقابل مردم نیز مسئول است.

آیت‌الله موحدی کرمان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، اظهار داشت: امیدوارم سفر ایشان عرصه نمایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده باشد و دستاوردهای سیاسی و اقتصادی مطلوب مبتنی بر اصول ثابت نظام و خط مشی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری را به دنبال داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha