استفاده حداکثری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس مورد تاکید رهبر انقلاب است

شیراز- ایرنا - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار اخیر جمعی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از موارد مورد تاکید معظم له در این دیدار، استفاده حداکثری از ظرفیت و گنجینه دفاع مقدس در عرصه های مختلف بود.

ابراهیم عزیزی، جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار مانند همیشه ظرفیت بی نظیر جنگ و دفاع مقدس به ویژه تبیین و تشریح آن را برای قشر جوان و نوجوان ضروری دانستند.

او ادامه داد: همه مدیران و مسئولان باید تلاش کنند و زمینه استفاده جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان از این گنجینه ارزشمند برای قشر آینده ساز انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

وی، با بیان اینکه ما کمتر در معرفی گنجینه گرانبهای دفاع مقدس تلاش کرده‌ایم اظهار کرد: البته بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تلاش‌هایی در این زمینه داشته و اقداماتی انجام داده اما این ظرفیت بیش از این می‌تواند برای همه اقشار مردم و گروه‌های جامعه به ویژه جوانان ما مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مجلس: استفاده حداکثری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس مورد تاکید رهبر انقلاب است

لزوم آگاهی سازی جهانیان نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: ما همچنان بر این باور هستیم که باید تلاش کنیم این جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه‌ای و فضای مجازی به گوش همه جهانیان برسد تا همه بدانند که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و برخی هم پیمانانش چه جنایت هایی مرتکب می‌شود.

عزیزی افزود: ضعف رژیم صهیونیستی در میدان و ناتوانی در رویارویی با فرماندهان و نیروهای شجاع و مومن جبهه مقاومت و حزب الله سبب شده که این رژیم دست به کشتار زنان، کودکان و افراد بی گناه و بی دفاع بزند.

وی ادامه داد: اما باید پذیرفت که پیروزی از آن جبهه حق است و چون ما بر این باور هستیم که جبهه مقاومت جبهه حق است حتما شاهد اضمحلال، شکست و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

بحث نفوذ باید توسط تمام لایه های حاکمیت جدی گرفته شود
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مساله نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن را از دیگر موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: امروز نفوذ یک امر جدی است و همه لایحه های نظام سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید آنرا جدی بگیرند.

عزیزی افزود: دشمن تلاش می کند از همه منافذ ورود ورخنه کند و خدشه و آسیب برساند به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی تا ما نیروهای مومن و انقلابی را از مسند امور کنار بزنیم، کسانی که به دنبال کار و تلاش هستند را حذف کنیم و به جای آنها عناصری که هیچ دلبستگی به کار، پیشرفت، خدمت، رشد و شکوفایی کشور ندارد را جایگزین کنیم.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که برخی در حال نفوذ در لایه‌های مدیریتی هستند که البته چشمان نظام سیاسی و اطلاعاتی ما بینا و بیدار است اما معتقدیم دولت نباید اجازه دهد که در مراکز آموزشی، تربیتی و فرهنگی افرادی که هیچ اعتقادی به مبانی نظام سیاسی ما ندارند عهده دار امور شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha