۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85608508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم نامه همکاری مشترک بین اتاق های بازرگانی غرب کشور در همدان امضاء شد

همدان - ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی استان همدان گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک بین اتاق همدان ‌و اتاق های همجوار (غرب کشور) امضاء شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم مرتضایی روز پنجشنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه افزود: تفاهم نامه همکاری مشترک بین اتاق های بازرگانی لرستان، کرمانشاه،قزوین، زنجان،کردستان، ایلام و همدان به امضاء رسید.

وی با بیان اینکه هدف از امضای این تفاهم نامه توسعه همکاری‌های منطقه ای با هدف پیشبرد فعالیت اتاق های بازرگانی همجوار استان همدان است، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم نامه اتاق استان های همجوار هم افزایی بیشتری برای انجام امور با یکدیگر خواهند داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان تصریح کرد: تلاش می کنیم استان‌های بیشتری از جمله شمال غرب و جنوب غرب کشور به این تفاهم نامه ملحق شوند.

وی از دیگر اهداف تشکیل اتاق مشترک را همکاری در زمینه اعزام و پذیرش هیات های تجاری،آموزشی، برگزاری گردهمایی و همایش باهدف جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی عنوان کرد.
مرتضایی یادآور شد: اتاق بازرگانی استان همدان همچنین تفاهم نامه ای را با بخارا امضا کرده است.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی استان همدان با کشور رومانی یک تفاهم‌نامه امضا کرده است، اضافه کرد: نمایشگاهی در چندماه آِنده اربیل عراق برگزار می شود که شرکت شهرک‌های صنعتی در آن حضور دارد و اعضای اتاق بازرگانی این هفت استان نیز در آن امکان حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha