۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85608536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فعالان عرصه گردشگری زنجان تجلیل شدند

۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳
کد خبر: 85608536
فعالان عرصه گردشگری زنجان تجلیل شدند

زنجان - ایرنا - مراسم تجلیل از فعالان عرصه گردشگری استان روز پنجشنبه همزمان با روز جهانی گردشگری برگزار و از برترین‌های این عرصه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان،امروز در این مراسم، گفت: حوزه گردشگری بستری مناسب برای معرفی فرهنگ و تمدن بالنده و پویای ایران به جهانیان است.

داریوش نادری افزود:فضای بسیار مناسبی در استان فراهم شده است و گردشگری می‌تواند مشکلات زنجان را به شرط هماهنگی و تلاش مستمر تمامی دست اندرکاران این صنعت مرتفع کند.

این مسوول ادامه داد: گردشگری به‌عنوان یک ابر صنعت در تمامی کشورها و جوامع بین‌ المللی پذیرفته‌ شده، زیرا تأثیر آن در اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و حتی سیاست کشورها غیرقابل‌ انکار است.

وی اظهار داشت: افزایش اقامت مسافران در واحدهای اقامتی، توسعه بوم گردی و به خصوص افزایش حضور گردشگران حاصل زحمات فعالان این عرصه است از همین رو برگزاری این مراسم، مشوقی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به گردشگران خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که تحولات مثبتی را در راستای پیشرفت صنعت گردشگری در جهان، ایران و استان زنجان باشیم و شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی به استان زیبا و کهن زنجان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha