پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع‌مقدس درپردیس برگزار شد

پردیس- ایرنا- به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیاده‌روی خانوادگی در روستای باغکُمشِ پردیس با شعار ورزش،سرزندگی وخانواده برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در پی اجرای طرح یاریگران زندگی همایش پیاده روی با خانواده در هفته دفاع مقدس و با برنامه ریزی بخشداری مرکزی و به همت دهیاری و شورای اسلامی و پایگاه بسیج و امور مساجد باغکُمش پردیس و با همکاری ورزش و جوانان و هیات بومی محلی با شعار ورزش سرزندگی و خانواده درایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

بخشدار مرکزی پردیس در حاشیه این همایش به خبرنگاران گفت:این همایش فرهنگی ورزشی با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی با استقبال خوب اهالی باغکُمش و حضور متحد دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش پردیس برگزار شد.

پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع‌مقدس درپردیس برگزار شد

بابک رهنما افزود: آرامش و امنیت حاکم بر جامعه با رشادت‌ها و دلاوردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس محقق شد ، دلاوارنی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از تمامیت ارضی کشور مقابل رژیم بعث عراق دفاع کردند.

وی درباره همایش توضیح داد: ورزش صبحگاهی دستجمعی، مسابقه دارت، تیراندازی،طناب کشی در ۳بخش کودکان،بانوان و دهیاریها، مسابقات فرهنگی دفاع مقدس ، سرودخواهی جمعی با استقبال پر شور روستائیان برگزار و به قید قرعه به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان و نفرات برتر مسابقات دارت، تیراندازی، طناب کشی جوایزی اهدا شد.

بخشدار مرکزی پردیس گفت: در بخش مسابقات دارت دهیاریها بهنام شکاری دهیار کرشت مقام نخست و در بخش تیراندازی حسین شکاری دهیار باغکُمش مقام اول را کسب کرد.

پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع‌مقدس درپردیس برگزار شد

نقد و بررسی کتاب در هفته دفاع مقدس

رهنما از برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب در هفته دفاع مقدس خبرداد و اظهار داشت: کتاب تاکسی سرویسی برای فاو نوشته جانباز سرفراز محمد بلوری با حضور سید حسین موسوی از فرماندهان جنگ تحملیلی به عنوان منتقد در کتابخانه شیخ بهایی بخش مرکزی پردیس نقد و بررسی شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، توضیح داد: بعد از نماز مغرب و عشا امشب، مسجد صاحب الزمان عج روستای واصِفجان میزبان یک شهید گمنام خوشنام است و آیین تجلیل از ایثارگران نیز با حضور مردم ولایتمدار و شهید دوست این روستا برگزار شد.

به گزارش ایرنا، روستای باغ کُمش یا باغکُمش پردیس از توابع بخش مرکزی شهرستان پردیس است در شش کیلومتری جنوب جاده تهران- بومهن و ۳ کیلومتری جنوب روستای سیاهسنگ واقع شده است که در مجاورت کارخانه سیمان قرار گرفته است، این وستای سرسبز دارهای قناتها و چاههای زیادی برای آبیاری باغها و اراضی کشاورزی است که در طی سالیان گذشته منابع ابی روستا تا حدی کاهش پیدا کرده و برخی از قناتها خشک شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha