۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85608971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ پروژه گازرسانی روستایی در شهرستان املش به بهره‌برداری رسید

رشت- ایرنا- ۲ پروژه گازرسانی به روستاهای گورج و کامرود از توابع بخش رانکوه شهرستان املش با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال عصر پنجشنبه با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه در گفت و گو با خبرنگاران، رسیدگی به مشکلات مردم و در کنار آنها قرار گرفتن را از وظایف مسئولان نظام دانست و افزود: تعدادی از روستاهای استان از گاز بی بهره بودند که با پیگیری های انجام شده گازرسانی به این روستاها انجام شد و طی هفته جاری به بهره برداری رسید.

اسدالله عباسی اضافه کرد: پروژه راه املش - شلمان به دلیل کمبود مصالح تکمیل نشده است که به هیچ عنوان این قصور پذیرفته نیست، مدیران استانی و شهرستانی باید همه ظرفیت خود را برای تکمیل این پروژه ها استفاده کرده و مسائل و مشکلات را پیگیری و رفع کنند.

وی افزود: گازرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار هم در دستور کار است تا مردم به زندگی در روستا ادامه داده و به کشاورزی و تولید پرداخته و از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به احداث مخزن ذخیره آب در شهرستان املش گفت:بدین منظور باید از همه ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببریم زیرا مردم این مناطق و روستاها با کم آبی مواجه هستند.

استاندار گیلان یکی از اولویت‌های شهرستان املش را مسئله آب دانست و بیان کرد: اولویت نخست در شهرستان املش حل مشکل آب است که باید سریع به آن رسیدگی شده و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

وی گفت: مدیران باید صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنند و با حضور در مناطق محروم و روستاهابه مشکلات آنان رسیدگی کنند. اگر حل مشکلی در توان مدیر شهرستانی نیست به مسئولان استانی انعکاس یابد تا برای رفع آن چاره اندیشی شود.

عباسی ادامه داد: با توجه به آنکه در حال توزیع اعتبارات تملک دارایی و هزینه ای هستیم به روستاهای مناطق مختلف سفر کرده تا مشکلات آنها را از نزدیک احصاء و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

استاندار گیلان اظهار کرد: در روزهای پیش رو تمام سعی و تلاش ما بر خدمت صادقانه به مردم است زیرا آنان ولی نعمت ما هستند.

این ۲ پروژه گازرسانی با ۱۸۵ انشعاب و اعتباری۱۵۰ میلیارد ریالی به انجام و بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha