۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85609283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: رئیس جمهور در سازمان ملل قاطعانه از جبهه مقاومت حمایت کرد

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رییس جمهور در سازمان ملل قاطعانه از جبهه مقاومت حمایت کرد و مواضع خوبی در این رابطه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: رئیس جمهور اظهارنظرهای بسیار خوبی در سازمان ملل در حمایت از جبهه مقاومت، غزه و جریان مقاومت و جنایات رژیم صهونیستی مطرح کرد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهوری و بیان این مطلب که اهل جنگ نیستیم و صلح را تاکید کرد، افزود: کشورمان اهل جنگ نیست، موشک تولید نکرده که علیه کشوری جنگ کند بلکه ما دنبال دفاع هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن علیه میهن اسلامی، بیان کرد: در مقابل تاکید رئیس جمهور مبنی بر صلح، کشور مقابل تحریم ها را تشدید می کند و تحریم های جدید را اعمال می کند.

امام جمعه همدان خواستار هوشیاری مسوولان و ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان شد و افزود: وحدت بین مسوولان داخلی و نیز روابط خارجی باید تحکیم تر شود.

وی افزود: امروزه وحدت و انسجام مسوولان حایز اهمیت است چرا که دشمنان قصد دارند با توطئه های رسانه ای در جهبه مقاومت شکاف ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: سفر رییس جمهور به سازمان ملل بسیار پربار بود و توانست به خوبی بسیاری از واقعیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را برای جهانیان روشن کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با عرض تسلیت به بازماندگان حادثه معادن طبس گفت: کشور ما در بخش معادن جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

وی خواستار ایمن سازی در حوزه معادن شد و افزود: باید مردم از معادن در راستای عدالت اقتصادی بهره مند شوند و شایسته نیست کارگران با اندک حقوق در این مکان ها بکار گرفته شوند.

وآیت الله شعبانی با بیان اینکه نیاز است معادن در اختیار تعاونی ها قرار بگیرند و عموم مردم در آن سهام دارند، یادآور شد: این اقدام باعث برقراری عدالت اقتصادی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha