امام جمعه سمنان: مقابله با نفوذفرهنگی مورد توجه باشد/ شفافیت پزشکیان درباره مواضع ایران

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: پیامدهای نفوذ فرهنگی از جمله تهاجم فرهنگی به مرور زمان آشکار می‌شود و بصیرت‌افزایی و عملکرد هوشمندانه لازمه مقابله با آن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب در زمینه نفوذ در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، افزود: باید مراقب پرچم نفوذ فرهنگی بود.

وی بیان کرد: نفوذ جریانی نوعی شبکه‌سازی در تحلیل آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی و اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌هاست که باید مراقب بود.

امام جمعه سمنان گفت: نفوذ موردی این است که فردی جاسوسی کند، اما نفوذ جریانی مهمتر از نفوذ موردی به شمار می‌رود، چرا که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها در دستگاهی اجرایی اثر بگذارد و برای مقابله با این موضوع باید هوشمندانه عمل کرد.

به گفته وی، آموزش و پرورش، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، صدا و سیما و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله نهادهایی هستند که باید مراقب نفوذ جریانی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سخنرانی دکتر پزشکیان در سازمان ملل متحد، بیان کرد: رییس جمهور شفاف مواضع کشور در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام کرد.

وی با اشاره به حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به لبنان حزب‌الله، افزود: حزب‌الله نباید ساکت باشد، اقدام‌های این رژیم کودک‌کش برای جداکردن لبنان از مردم مظلوم غزه است.

خطیب جمعه سمنان اظهار کرد: حزب‌الله تا توانسته با موشک به رژیم جنایتکار صهیونیستی ضربه زد، اما آنان سانسور نظامی دارند و شمار کشته‌ها و زخمی‌ها را دقیق اعلام نمی‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: حمایت از فلسطین یک وظیفه واجب است و همه پشتیبان جبهه مقاومت هستیم.

به گفته وی، یک‌هزار نیروی انسانی حزب‌الله آماده دستور سیدحسن نصرالله برای مبارزه با استکبار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سفر حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمنان، گفت: امید می‌رود با همراهی سران سه قوا مشکل کم‌آبی استان رفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha