سفر ایرانیان به خراسان رضوی ۱۰ درصد در شهریور افزایش یافت

مشهد-ایرنا- معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به افزایش سفرها به این استان گفت: سه میلیون و ۴۲۰ هزار و ۸۳۲ وسیله نقلیه در مبادی ورودی خراسان رضوی در شهریورماه امسال تردد داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش یافته است.

کاظم قلاسی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین مجموع ورود و خروج خودرو در استان خراسان رضوی برای روز ۱۶ شهریور ماه ( همزمان با تعطیلات دهه پایانی صفر) ثبت شده است.

وی بیان کرد: بر اساس پلاک های رویت شده در دوربین های پلاک‌خوان، اطلاعات ۴۷ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۴۷۷ پلاک در خراسان رضوی رویت و ثبت شده که از این تعداد ۱۳۷ هزار و ۹۱۰ مورد مربوط به ثبت تخلف بوده است.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: در شهریورماه امسال بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های توزین، سه هزار و ۱۵۱ تخلف اضافه تناژ قطعی در استان مشاهده شده است.

وی ادامه داد: ۳۲ هزار و ۳۹۱ تماس در خراسان رضوی به مرکز ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان برقرار شده که سه هزار و ۹۹۵ مورد از آن ها پیگیری و پاسخگویی شده است.

قلاسی گفت: مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی در تمامی ساعات شبانه روز، آماده دریافت انتقادات، پیشنهادها و شکایات هموطنان گرامی در حوزه راه و حمل و نقل از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ است.

طول راه‌های خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این حیث جایگاه دوم کشور را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha