۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 85610132
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امحای ۱.۵ تن مواد مخدر در همدان

۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 85610132
امحای ۱.۵ تن مواد مخدر در همدان

همدان -ایرنا- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی ( ۱۳ تا ۱۹ مهر ) ۱.۵ تن مواد مخدر در این استان امحا می شود.

حمزه عبدکوند روز شنبه در چهارمین نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان اظهار کرد: برای هفته ناجا، ستاد مبارزه با موادمخدر همدان ۲ ویژه برنامه پیش بینی کرده است و همچنین یادواره شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر در این هفته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی و نشر مطالب موثر در شبکه های اجتماعی، بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، کمیته ای با عنوان مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی به شمار کمیته های زیر مجموعه این ستاد اضافه شد و از ۳۲ هفته پیش فعایت خود را آغاز کرد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان نیز گفت: پنج هزار و ۷۸۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیمه نخست امسال در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ عباس عزیزی افزود: ۶ هزار و ۹۸۸ عملیات برای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان و قاچاقچیان در این مدت زمان اجرایی شده که در این باره نیز با سه درصد عملیات ها افزایش داشته است.

وی از کشف ۲۷ هزار و ۶۴۲ عدد انواع قرص و روانگردان های غیرمجاز خبر داد و گفت: میزان کشف قرص ها و روانگردان ها ۲۰ درصد کاهش داشته که علت افزایش نظارت و سرکشی به عطاری ها است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان اظهار کرد: یک هزار و ۱۴۹ طرح موضوعی، ۸۴۹ طرح برای پاکسازی مناطق آسیب زا و آلوده، ۲۰۱ طرح کنترل مسیرهای ارتباطی و در مجموع ۱۸ درصد اجرای طرح ها افزایش داشته است.

سرهنگ عزیزی، یک هزار و ۸۲۷ نفر قاچاقچی، تولید کنندگان خرده فروشان مواد مخدر و پنج هزار و ۲۱۱ معتاد و نگهدارنده موادمخدر و در مجموع هفت هزار و ۳۸ نفر مرتبط با مواد مخدر نیمه نخست امسال دستگیر شدند.

وی انهدام ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر، توقیف ۱۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان با ۶ درصد افزایش را از دیگر توفیقات برشمرد و گفت: یازدهمین مرحله طرح آرامش در شهر همزمان با بازگشایی مدارس اجرا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha