انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در همدان

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85627427
انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: یک باند پنج نفره تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و منهدم شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ "هادی نجفی صالح" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بدنبال درخواست های مکرر معتمدان محلی در نشست های هم اندیشی مبنی بر برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، این موضوع به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیم اطلاعاتی و عملیاتی این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و مراقبت های شبانه روزی طی ۲ مرحله موفق به انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری اعضای اصلی و سرکرده آن شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: ماموران انتظامی در این ماموریت پنج نفر را دستگیر و ۱۰ کیلو و ۳۳۵ گرم انواع مواد مخدر را از آنان کشف و ضبط کردند و همچنین یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت در این عملیات توقیف شد.

سرهنگ نجفی صالح از شهروندان خواست با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.

به گزارش ایرنا، نیمه نخست سال جاری با اجرای ۶ هزار و ۹۸۸ عملیات پنج تن و ۸۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۲۵ باند منهدم شد و پلیس در این راستا هفت هزار و ۳۸ نفر معتاد، نگهدارنده مواد مخدر، فروشنده و قاچاقچی را دستگیر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha