۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85610452
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پدیده شرجی از اواسط هفته در خوزستان فراگیر می‌شود

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: گسترش جریانات جنوبی باعث افزایش رطوبت و شرجی از روز دوشنبه تا پنجشنبه در بیشتر نقاط استان خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز شنبه بیان کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا فردا افزایش رطوبت و شرجی در سواحل و مناطق جنوب شرقی و بخش‌هایی از مناطق شرقی و مرکزی استان مورد انتظار است و سپس در بیشتر نقاط استان فراگیر می‌شود.

وی افزود: از فردا تا روز چهارشنبه به ویژه روز سه شنبه، در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی، وزش باد در برخی از ساعات به صورت متوسط پیش‌بینی می‌شود و همچنین طی امروز و روز دوشنبه بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته شوش، گتوند و آبادان با ۴۲ و ایذه با ۱۵.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۴۱.۳ و حداقل ۲۳.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

براساس این گزارش، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته دما در سطح استان روند کاهشی داشت اما تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان تغییر محسوس دمایی مورد انتظار نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha