نماینده ملایر: شهادت "سیدحسن نصرالله" مقدمه یک خیزش ضدصهیونیستی در دنیاست

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع شهادت سید مقاومت "سیدحسن نصرالله" مقدمه‌ای برای یک خیزش ضد صهیونستی در دنیا است.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شهادت سید مقاومت و دبیر کل حزب الله، ضایعه تاسف‌باری برای محور مقاومت بود.

وی با استناد به این آیه قرآنی «وَ عَسَی أنْ تَکْرَهُوا شَیئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُم»، (شاید چیزی را خوش ندارید و درحالی‌که آن برای شما خوب است)، افزود: این می‌تواند مقدمه‌ای برای حرکت جدید مقتدرانه و عزتمندانه محور مقاومت برای مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی شود.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از صدر اسلام تاکنون می‌دانیم که شهادت مقدمه ظفر و پیروزی بوده و هر کجا شهادتی اتفاق افتاده است، پیرزوی بزرگی برای پیکره اسلام رقم خورد.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه "سیدحسن نصرالله" یک چهره تروریست ستیز و حامی مظلومان در جهان شناخته شده بود، ادامه داد: همواره فریادهای او بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیستی بلند بود و تعبیر یادگاری او از این رژیم جعلی به خانه عنکبوت به تاسی از آیه قرآن «وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» بود.

وی گفت: سید مقاومت با این تعبیر هیمنه صهیونیست‌ها را به هم ریخت و این رژیم کودک‌کش امروز در دنیا حرفی برای گفتن ندارد و خوی حیوانی و درندگی خود را به رخ می‌کشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهادت "سیدحسن نصرالله" با اینکه غم بزرگی در دل‌های ما است، اما موجب یک حرکت جمعی و خیزش بزرگی توسط محور مقاومت خواهد شد و نتانیاهو و سردمداران آن ضربه محکم این ترور ناجوانمردانه را خواهند خورد.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: بدون شک با این وضعیت تعبیری که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم جعلی صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، این ترور مقدمه اضمحلال آنها است و منتظریم با فعال شدن محور مقاومت نابودی رژیم کودک‌کش رقم بخورد.

وی تصریح کرد: محور مقاومت متکی و وابسته به فرد نیست، بلکه یک جریان است که نه تنها جسم از دست رفته سید مقاومت، بلکه روح وی که حاکم بر این جریان بود، بعد از شهادت تبلور بیشتری به خود خواهد گرفت و در جسم افراد بیشتری تبلور می‌یابد و این عینیت بخشیدن به همه جریان خواهد بود.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: روح سید مقاومت موجب عزت، افتخار و اقتدار بیشتر محور مقاومت مخصوصا حزب الله لبنان خواهد شد و موضع‌گیری که اخیرا حماس، حشد الشعبی، انصارالله، جوانان غیور ایران اسلامی و کشورهای مختلف انجام دادند، نشان می‌دهد اقتدار و عظمت شهید نصرالله قطعا از سیدحسن نصرالله بالاتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد، این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha