امام جمعه ملایر: خون شهید نصرالله محور مقاومت علیه صهیونیست‌ها را قدرتمند می سازد

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: خون شهید سید حسن نصرالله برخلاف تصورات دشمنان محور مقاومت علیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را قدرتمندتر می سازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام «محمدعلی ارزنده» روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید "سیدحسن نصرالله" در مسجد جامع ملایر اظهار کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند با چنین جنایاتی نمی تواند خللی در اراده و عزم محور مقاومت وارد کند.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: وظیفه داریم تا همچنان با همه توان در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و جبهه مقاومت قدم برداریم.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به آیه شریفه "إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ"،بیان کرد: این آیه مصداق بارز کسانی است که در جبهه جنگ می‌ایستند و مقاومت می‌کنند، کسانی که در کوران حوادث و تهاجمات با ایستادگی و پایداری موفق شدند در مسیر حق بمانند و به درجه شهادت برسند.

امام جمعه ملایر: خون شهید نصرالله محور مقاومت علیه صهیونیست‌ها را قدرتمند می سازد

وی ادامه داد: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است و هرکس که در راه مقاومت قدم بردارد پیروز این میدان است.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم غزه و مقابله با رژیم صهیونیستی و انزجار از او وظیفه هر مسلمان است، گفت: در حال حاضر نیز رهبر فرزانه انقلاب در پیام بسیار مهم خود فرمودند که بر همه مسلمانان فرض است با همه امکانات خود در کنار مردم لبنان و فلسطین بایستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی و ترساندن مردم هستند،افزود: ما از آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی هیچ ترسی به دل نداریم چرا که هیمنه آنها امروز توسط جبهه مقاومت در هم شکسته شده است.

امام جمعه ملایر شکست‌ناپذیری و قائل به شخص نبودن را از ویژگی‌های جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: بی‌شک خون شهید "سیدحسن نصرالله" و همراهان او جبهه ظلم و استکبار را در هم خواهد کوبید و همه آزادگان جهان را به همراه جبهه مقاومت برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بسیج خواهد کرد و صلح و امنیت و حیات عزتمندانه را به ارمغان خواهد آورد.

امام جمعه ملایر: خون شهید نصرالله محور مقاومت علیه صهیونیست‌ها را قدرتمند می سازد

شهادت سید مقاومت گام‌های مبارزان راه حق را محکم‌تر کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز ضمن تسلیت شهادت عزتمندانه دبیرکل حزب الله لبنان شهید "سیدحسن نصرالله" گفت: بار دیگر دست جنایت کار دشمن ضد بشری فرمانده‌ای دلیر را از جمع مبارزان فی سبیل الله گرفت و دل‌های مردم و آزادیخواهان جهان را داغدار کرد.

«سلمان اسماعیلی» افزود: بی‌گمان خون سید مقاومت در کنار شهید "حاج قاسم سلیمانی" و دیگر شهدای راه قدس، سبب جوششی در رگ‌های امت اسلام و آزادگان جهان خواهد شد.

وی بیان کرد: خبر شهادت دبیرکل نستوه و مجاهد، ابوشهید "سیدحسن نصرالله" قلب آزادگان جهان را در هم فشرد و گام‌های مبارزان راه خدا را برای ریشه‌کن کردن دشمن صهیونیستی محکم‌تر کرد.

امام جمعه ملایر: خون شهید نصرالله محور مقاومت علیه صهیونیست‌ها را قدرتمند می سازد

به گزارش ایرنا؛ مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان ملایر روز یکشنبه با تجمع در مسجد جامع این شهر و سر دادن شعارهای ضد استکبار، جنایت‌های رژیم صهیونیستی و ترور شهید "سیدحسن نصرالله" را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha