رژیم کودک کش اسرائیل سند دیگری به اسناد زبونی خود افزود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: رژیم کودک کش و منفور صهیونیستی با به شهادت رساندن سید جبهه مقاومت و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم بی گناه، سند دیگری بر اسناد متعدد زبونی خود افزود.

به گزارش ایرنا، جواد قناعت روز شنبه در پیامی به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌ الله لبنان به این کلام وحی اشاره کرد که از میان مؤمنان، مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته‌اند، صادقانه وفا کردند، برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در {همین} انتظارند و {هرگز عقیده خود را} تبدیل نکردند. (آیه ۲۳ سوره احزاب)

وی افزود: شهادت جانسوز دبیرکل مجاهد و شجاع حزب الله لبنان جناب سید حسن نصرالله که پس از عمری مجاهدت شجاعانه در راه آزادی قدس شریف به شهادت رسید را به همه آزادیخواهان و حق طلبان دنیا تسلیت عرض می‌کنم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: شهادت که به تعبیر امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) هنر مردان خداست، به حق، زیبنده قامت چنین بزرگمردی است که لحظه لحظه عمر شریف خود را در راه مبارزه با ددمنشان و کودک کشان اسرائیل ایثار و نثار کرد، که او خود گفته بود "بکشید ما را، باز دست از قدس برنمی‌داریم".

وی ادامه داد: اینجانب شهادت عالم بصیر و شجاع، جناب سید حسن نصرالله را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا روحی له الفداه)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت عزیز لبنان و امت مظلوم فلسطین و تمامی حق طلبان جهان تسلیت می‌گویم.

قناعت تصریح کرد: بدون شک، رژیم کودک کش و منفور صهیونیستی، این بار و با به شهادت رساندن سید جبهه مقاومت و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم بی گناه، سند دیگری بر اسناد متعدد زبونی خود افزود و در مسیر نابودی و اضمحلال خود، گامی پیشتر نهاد؛ باشد که در سایه عنایات حضرت پروردگار، به زودی شاهد سرنگونی کامل این شقی ترین انسان‌های کره خاکی باشیم.

به گزارش ایرنا، حزب‌ الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت در روز جمعه ششم مهرماه، به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha