سید حسن نصرالله افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را باطل کرد + فیلم

بیرجند - ایرنا - امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سید حسن نصرالله افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را باطل و این رژیم را به زانو در آورد، گفت: جنایت شهادت شهید قدس بطور یقین نشانه ضعف اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام محمد مختاری شامگاه شنبه در اجتماع مردمی محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در مرکز خراسان جنوبی افزود: حقیقت این نوع مرگ و شهادت برای آن سید عزیز مایه افتخار و به تعبیر مقام معظم رهبری حق مسلم او بود که بعد از بیش از سه دهه مبارزه با یهود و اسرائیل غاصب در راه خدا به شهادت برسد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله در راه دفاع از مظلومان لبنان و فلسطین به شهادت رسید، تصریح کرد: مکتب قرآن و اهل بیت (ع) بعد از ۱۴۰۰ سال قدرتی دارد که می‌تواند چنین انسان‌های مجاهد و انسان‌های بزرگی را تربیت کند که دشمنان مستکبر را به خشم آورده و دل‌های آنها را سرشار از کینه کند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ۳۲ سال دنبال شهید کردن سید حسن بودند ، اما موفق نشدند ، عنوان کرد: استکبار در این شرایط حساس بر اثر بعضی حواشی و مسائل این جسارت را به خرج داد و این فاجعه را به بار آورد.

وی با تاکید بر اینکه مکتب ما تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند عنوان کرد: وقتی شهید سلیمانی برای استکبار خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است بطور یقین این مطلب در مورد سید شهدای مقاومت هم مصداق دارد و شهید سید حسن نصرالله به مراتب برای استکبار و صهیونیست خطرناک‌تر از سید حسن نصرالله خواهد بود.

حجت الاسلام مختاری افزود: یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد آمریکای مستکبر و اسرائیل بتوانند این هدف شوم را بعد از ۳۲ سال محقق کنند جریان نفوذ بود.

وی ادامه داد: نفوذی‌ها هماهنگ بوده و باعث و بانی شهادت شهید سید حسن نصرالله شدند، جریان نفوذ در میدان و جنگ نظامی می‌تواند اینگونه فاجعه بار باشد.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه نفوذ فرهنگی در کشور به مراتب خطرناک‌تر است تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ هشدار داده‌اند و باید مراقب باشیم.

وی افزود: همچنین معظم‌له چندین سال پیش تاکید کردند دوران بزن و در رو تمام شده است اما دلیل تعلل‌ها چیست، با هماهنگی دولت و نیروهای مسلح و مردم از اسرائیل فاسد در قالب عملیات وعده صادق انتقام گرفتیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تجربه ثابت کرده هر موقع ضعف نشان داده‌ایم دشمن اقتدار خود را نشان داده است گفت: عطر بهار انقلاب اسلامی به همه دنیا صادر شده است نباید اجازه داد اسرائیل غاصب از خود جرات نشان دهد.

سید حسن نصرالله افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را باطل کرد + فیلم

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه تقویت دولت را طبق فرمان مقام معظم رهبری لازم می‌دانیم افزود: همچنان به رئیس جمهور اعتماد داریم و معتقدیم فرد متدینی است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با این عظمت بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده است اما گویا بعضی‌ها در درون آمریکا، اسرائیل و مستکبران را نمی‌شناسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در این اجتماع حضور داشتند و شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، لبیک یا حسین، اسرائیل نابود است حزب الله پیروز است، سر دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha