امام جمعه شهرکرد: مسیر مقاومت با شهادت مجاهدان مستحکم‌تر می‌شود

شهرکرد – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با محکوم کردن شهادت دبیرکل حزب الله لبنان در پی حمله‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان گفت: این اقدام تروریستی اسرائیل نه تنها مسیر جریان مقاومت را مختل نمی‌کند بلکه این جریان با شهادت مجاهدان فی سبیل الله مستحکم‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رژیم مفلوک صهیونیستی به هیچ عنوان جرات و جسارت جنگ رو در رو را ندارد و با انجام اقدام‌های تروریستی و ناجوانمردانه تصور می‌کند به جریان مقاومت آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهادت شعار و آرمان مردان خدا است اظهار داشت: بسیاری از بزرگان دین و انسانیت در مسیر حق طلبی و شهادت جان خود را نثار کرده‌اند و امروز نیز عالم مجاهد شهید سید حسن نصرالله به این کاروان پیوست و به آرمان خود رسید و این مسیر همچنان ادامه دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که این شهادت‌ها مسیر مقاومت را روشن می‌کند گفت: به شهادت رسیدن رهبران جریان مقاومت این جریان را به پیروزی نهایی و شکست کامل رژیم جنایت کار و اشغالگر اسرائیل نزدیک‌تر می‌کند.

فاطمی با تاکید بر اینکه جریان مقاومت با این حرکت‌های رژیم صهیونیستی خاموش نمی‌شود اظهار داشت: مجاهدان راه خدا از مسیر این شهادت‌ها برای شکست کامل رژیم غاصب اسرائیل انگیزه می‌گیرند و به طور حتم پیروزی جریان مقاومت نزدیک است.

وی ادامه داد: رژیم بی حیا، گرگ صفت و بی‌شرم صهیونیستی باید بداند حزب الله لبنان امروز مستحکم‌تر از قبل از اقتدار قابل توجهی برخوردار است و همچنان مستحکم و امیدوار می‌ماند.

به گزارش ایرنا، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت در حمله سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی، در منطقه ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت در حمله سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی، در منطقه ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳ در حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهرماه به پشتوانه حمایت آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha