اجتماع ضد صهیونیستی مردم شیراز در سوگ سید مقاومت + فیلم

شیراز - ایرنا - مردم شیراز بلافاصله پس از اعلام شهادت سید حسن نصرالله از سوی حزب الله، با اجتماع در محوطه ارگ کریمخان به عزاداری پرداختند و فریاد خشم و اعتراض علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی سردادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جانشین فرمانده سپا فجر استان فارس عصر شنبه در این اجتماع، با تسلیت به مردم شیراز و امت اسلامی، گفت: همین شهادت ها طومار اسرائیل جنایتکار را در هم می‌پیچد.

سردار هاشم جمالی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تاوان سختی را می‌پردازد و در بهترین موقعیت و مناسب‌ترین شرایط انتقام سختی را از این جنایتکاران می‌گیریم و فرزندان روح‌الله اجازه نمی‌دهند خون شهیدان اسماعیل هنیه و سید حسن نصر الله پایمال شود.

وی با اشار به اینکه امروز بعد از مخابره خبر شهادت سید حسن نصرالله داغ حاج اسم تازه شد و دلهای آزادمردان و آزاد زنان سراسر دنیای اسلام لرزید ادامه داد: اسرائیل غاصب و کودک کش بار دیگر نشان داد که به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست و همین خونها منجلابی را برای او ایجاد خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امام خمینی (ره) گفتند اسرائیل باید از روی نقشه محور شود، ما به فرموده های امامین انقلاب اعتقاد داریم.

جمالی گفت: ملت ایران ملت امام حسین است و مردم کوفه در زمان امام علی نیستند، حرکت خودجوش مردم شیراز نیز نشانگر همین امر است.

وی ادامه داد: مردم آمده‌اند به رهبرمان اعلام کنند که سربازان شما مثل همیشه آماده و پا در رکابند و اراده کنید فرزندان روح الله و خامنه ای عزیز تومار این خبیث ها را از جا می‌کنند.

وی اظهار کرد: سید حسن نصرالله مزد مجاهدت خود را گرفت و اگر غیر از شهادت از دنیا میرفت در حق او جفا شده بود چرا که مزد یک عمر جهاد او شهادت است.

جمالی اضافه کرد: اما اسرائیل مانند کسی است که دارد غرق می‌شود و برای نجات خود به هر کاری چنگ می‌زند، خودش برای نابودی خود عجله می‌کند و همین شهادتها تومار اسرائیل را جمع خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha