حزب الله با شهادت فرماندهانش از بین نمی‌رود

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه گفت: حزب‌الله دارای ویژگی های مهمی از جمله عملکرد ساختارمند، عدم ابستگی به فرد است که حتی با شهادت فرماندهانش هم از بین نمی‌رود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سید محمد معلمی شنبه شب در آئین گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و شهدای لبنان، افزود « ویژگی دیگر حزب‌الله تقسیم کار بوده که سلول مانند عمل می‌کند، بخشی امنیتی، نظامی، سیاسی و بخشی نیز رسانه‌ای است و هر بخش یک رسالت دارد.

وی ادامه داد: حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با صهیونیست است و شهادت فرماندهان ارشد آن از همان ابتدا همیشه محتمل بوده است.

امام جمعه تربت حیدریه اضافه کرد: همزمان که در حال مبارزه هستند، کادرسازی می‌کنند و چنانچه پرچم از دست کسی بیفتد شخصی دیگر جایگزین می‌شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه تٱکید کرد: هرگز نباید به ذهن ما خطور کند که با ترور افراد حزب‌الله شکست خورده‌است، حزب‌الله زمانی شکست می‌خورد که تسلیم شود.

حجت‌الاسلام معلمی ابراز کرد: هرچه فرماندهان را ترور کنند به هدفشان که از بین بردن کامل حزب‌الله و حماس است نمی‌رسند.

وی تصریح کرد: باند جنایتکار صهیونیستی یقینا نابود شدنی است و شکی در آن نیست، شیعه و سنی در کنار هم در برابر این رژیم منحوس ایستادند تا از بین برود.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: جشن پیروزی جبهه مقاومت را بزودی خواهیم گرفت و این غم و غصه‌ها و یارب گفتن‌ها نتیجه خواهد داد.

وی تأکید کرد: جبهه مقاومت متشکل از یمن، لبنان، سوریه، عراق و ایران است و باید تمام جوانب کار سنجیده شود و تشخیص زمان مناسب آن با سیاستمداران است.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha