پاسخ مسلمانان جهان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی کوبنده‌تر از گذشته خواهد بود

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: رژیم غاصب، کوته نظر، ابله و جنایتکار صهیونیستی این بار مرتکب حماقتی شده است که پاسخی کوبنده را از سوی مسلمانان جهان در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی‌محمد زنگانه شنبه شب در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان‌ با صدور پیام تسلیتی به آیه "فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا" اشاره کرد و افزود: خبر شهادت سید مجاهدان فی سبیل‌الله، سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان توسط درنده خویان رژیم هار صهیونیستی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

وی بیان کرد: حزب الله لبنان امروز مستحکم‌تر از همیشه به پشتوانه آزادی‌خواهان جهان پاسخی کوبنده را به سگ هار صهیونیستی خواهند داد.

زنگانه تاکید کرد: آزادی‌خواهان جهان اجازه نخواهند داد، این گستاخی بدون جواب بماند و در عین حال تمامی نیروهای مقاومت منطقه در کنار آنان خواهند بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب حمایت تمامی مسلمانان از حزب‌اللله لبنان امری واجب است.

استاندار گلستان اضافه کرد: اینجانب شهادت سیدالشهدای مقاومت لبنان جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، نائب بر حق ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی، تمامی مسلمان و آزادی‌خواهان جهان، مردم شریف لبنان و ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و باور داریم که به فرموده امامین انقلاب اسلامی اسرائیل از صفحه روزگار محو می‌شود.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ در آستانه یکسالگی نسل‌کشی مردم فلسطین، رژیم غاصب صهیونیستی دست به جنایت بزرگی زد، ارتش این رژیم شامگاه جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ با حمله جنون آمیز به ضاحیه جنوبی لبنان مقر فرماندهی حزب الله را مورد حمله قرار داد، در این حمله که از بمب‌های سنگرشکن دوهزار پوندی استفاده شده بود سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت در برابر رژیم جعلی اسرائیل به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به شهادت رسید.

سید حسن نصرالله که به سید رهبران جهان عرب مشهور بود به خاطر پافشاری بر اصول و ارزش‌های خود در دفاع از مظلومان و مبارزه قاطع با استکبار لقب سید مقاومت و آزادی را گرفت.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha