مجامع اسلامی و بین‌المللی مانع ادامه کشتار رژیم صهیونیستی شوند

گنبدکاووس- ایرنا- روحانی اهل سنت گلستان با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و به شهادت رساندن جمع زیادی از انسان‌های بی‌گناه، از مجامع بین‌المللی و جهان اسلام خواست هرچه سریعتر جلوی ماشین جنگی و کشتار این رژیم منحوس و کودک‌کش را بگیرند.

آخوند ابوبکر خوجملی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بمباران مناطق مسکونی و به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی‌گناه، عملی غیرانسانی و اقدامی غیرمتعارف و غیرقانونی است.

وی افزود: مجامع بین المللی و کشورهای جهان اسلام باید هرچه سریعتر نسبت به برگزاری نشست‌های لازم اقدام و جلوی جنایات این رژیم سفاک را بگیرند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت اضافه کرد: اگر جلوی کشتارهای رژیم صهیونیستی گرفته نشود و این رژیم کودک کش تحت فشار قرار نگیرد، آتش این جنایات به دیگر کشورهای منطقه نیز سرایت خواهد کرد.

مجامع اسلامی و بین‌المللی مانع ادامه کشتار رژیم صهیونیستی شوند
آخوند ابوبکر خوجملی دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر از توابع آزادشهر همچنین از سران کشورهای اسلامی خواست هرچه سریعتر نشست‌هایی برگزار و اقدامات بازدارنده مقابل رژیم غاصب ایجاد کنند.

آخوند خوجملی به سخنان چند روز پیش رهبر معظم انقلاب درجمع رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی خطری بزرگ برای اسلام است و همه امت اسلامی باید برای مقابله با این خطر و دفاع از مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان باهم متحد باشند.

وی افزود: به شهادت رساندن افراد بی‌گناه و غیرنظامی توسط رژیم صهیونیستی، مصداق بارز خطر و تهدید بالقوه این رژیم برای جهان اسلام است.

به گزارش ایرنا، از شب گذشته تاکنون مناطق مختلف جنوب لبنان زیر آتش بی امان حملات و بمباران شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت و صهیونیست ها بیش از ۳۰ نوبت، حومه جنوبی بیروت را بمباران کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha