خون شهید نصرالله عاملی برای تسریع در حذف غده سرطانی صهیونیستی خواهد بود

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیام مشترکی، ضمن تسلیت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، خون این شهید والامقام را عاملی برای تسریع در حذف غده سرطانی صهیونیستی از منطقه عنوان کردند.

به گزارش ایرنا، در این پیام که شنبه شب از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان صادر شده، آمده است: شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله - دبیرکل حزب‌الله لبنان - را به حامیان جبههٔ مقاومت در سراسر جهان، تسلیت می‌گوییم؛ دانشمندی جسور و مبارزی حق طلب که بیش از ۳۰ سال از عمر گرانبهای خود را صرف مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی کرد؛ دشمن صهیونیستی تصور می کند با اقدامات تروریستی جبهه مقاومت تضعیف می شود، غافل از آنکه شهادت هریک از فرزندان راه مقاومت، مسیر حق طلبان و مظلومان جهان را در راه رسیدن به هدف اصلی یعنی آزادی قدس شریف و ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونی هموارتر کرده است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: بی‌تردید خون این شهید مجاهد، موجب همبستگی، تقویت جبهه مقاومت و فراگیری روحیه مبارزه علیه رژیم منحوس صهیونیستی است و در نهایت، حذف این ننگ بشریت از صفحه روزگار را سرعت خواهد بخشید؛ صبح ظفر نزدیک است و پیام رسای مقاومت برای آزادسازی فلسطین، جهانی شده و نام مبارک شهید سید حسن نصرالله، در صحن مسجدالاقصی طنین‌انداز خواهد شد؛ اسرائیل غاصب و حامیانش بدانند تیغ تیز غیرت و انتقام بر گلوی منحوس باند جنایتکار صهیونیستی نزدیک‌تر و عقوبت حمله به ضاحیه لبنان و ریختن خون شهید نصرالله و همرانش را خواهند دید.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با تبریک و تسلیت شهادت این اسوه مقاومت به پیشگاه ملکوتی امام عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین به تمامی امت اسلامی، ملت شریف لبنان، رزمندگان حزب الله و جبهه مقاومت، خانواده محترم ایشان و تمامی آزادگان و مظلومان جهان اظهار کرده اند: همراه با ملت بزرگ ایران با آرمان‌های والای شهیدان و امام شهیدان، به ویژه شهید سید حسن نصرالله تجدید عهد کرده و ایمان داریم که قطعا پیروز خواهیم شد.

در این بیانیه از امت قهرمان ارومیه دعوت شده تا در تجمع اعتراضی ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه هشتم مهر ماه در میدان انقلاب این شهر به صورت پر شور و دشمن شکن شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha