۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85611133
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در کراچی برگزار شد

اسلام‌آباد- ایرنا- مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به میزبانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

به گزارش شنبه شب خبرنگار ایرنا، در این مراسم معنوی که با حضور کارگزاران جمهوری اسلامی ایران در ایالت سند و خانواده‌های آنان برگزار شد، حسن نوریان سرکنسول کشورمان در سخنانی به رشادت‌ها و خدمات دبیرکل شهید حزب الله در جبهه مقاومت و حمایت از مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: قساوت و وحشی گری‌های رژیم تروریست صهیونسیتی در طول تاریخ تأسیس رژیم و از جمله از هفت اکتبر سال گذشته (پانزدهم مهر ۱۴۰۲)، چهره واقعی و کریه رژیم را بر جهانیان آشکار کرده است.

مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در کراچی برگزار شد

وی‌افزود: پاداش مجاهدان و قهرمانان سربلندی چون سید حسن نصرالله چیزی جز شهادت در راه اسلام و عبودیت خداوند بزرگ نیست و این شجره طیبه توسط مجاهدان محور مقاومت ادامه خواهد یافت.

سرکنسول ایران در کراچی اظهار کرد که ترور رهبران مقاومت از جمله شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله تزلزلی در اراده رهبران و حامیان جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

در ادامه برنامه سعید طالبی نیا وابسته فرهنگی و مدیر خانه فرهنگ سرکنسولگری ایران در کراچی نیز حمایت غرب از جنایات رژیم صهیونسیتی به ویژه نسل کشی و کشتار غیر نظامیان را نکوهش کرد.

مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در کراچی برگزار شد

براساس این گزارش، رهبران تراز اول سیاسی و مذهبی پاکستان عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت که منجر به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شد را به شدت محکوم کردند.

مولانا فضل الرحمان رهبر جمعیت علمای اسلام، علامه سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان، حافظ نعیم الرحمان رهبر جماعت اسلامی، سناتور علامه ناصر عباس جعفری نماینده مجلس سنا و رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین و علامه سید جواد نقوی رئیس جنبش بیداری امت مصطفی (ص) با ادای احترام به مقام والای شهید سید حسن نصرالله و شهدای محور مقاومت، تاکید کردند: خون شهید نصرالله هرگز هدر نخواهد رفت و نبرد رزمندگان محور مقاومت علیه دشمن صهیونیستی قدرت بیشتری به خود خواهد گرفت.

فردا یکشنبه نیز قرار است تجمع‌های اعتراضی و راهپیمایی حامیان انقلاب اسلامی و طرفداران جبهه مقاومت در شهرهای مختلف پاکستان در محکومیت ترور دبیرکل شهید حزب الله و اعلام همبستگی با مردمان لبنان و فلسطین برگزار شود.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تائید کرد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha