۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85611368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در شهرستان دیلم بوشهر افتتاح شد

بوشهر- ایرنا - یک‌هزارو ۲۴ واحد مسکونی و ۴۰۰ قطعه زمین روز یکشنبه در آئینی با حضور استاندار و مسوولان محلی در شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر به افراد واجد شرایط واگذار شد.

به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر در این آیین گفت: واحدهای مسکونی یادشده در قالب طرح های بهسازی و نوسازی روستایی ، نهضت ملی مسکن و ویژه محورمان با اعتبار حساب ۱۰۰ امام (ره) بهره برداری شده است.

احمد محمدی زاده افزود: از این شمار واحد مسکونی ۴۰۰ واحد مربوط به طرح بهسازی و نوسازی روستایی و ۴۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای شهرستان دیلم است.

وی یادآور شد: همچنین ۴۰۰ قطعه زمین شامل ۲۰۰ قطعه زمین در سایت ۱۳۶ هکتاری طرح جوانی جمعیت و ۲۰۰ قطعه زمین نیز در مناطق روستایی دیلم واگذار شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در سه سال گذشته چهار هزار و ۷۳۶ قطعه زمین در شهرهای و روستاهای استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت کمک به تامین مسکن مورد نیاز جامعه واگذار شده است.

بیشتر بخوانید

بنیاد مسکن بوشهر سه هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد

استاندار بوشهر: بیش از ۴۷۰۰ قطعه زمین به مردم واگذار شد

۴۶۰۰ واحد مسکونی در بوشهر در حال احداث است

محمدی‌زاده ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۶۱ قطعه زمین در روستاها و یک هزار و ۸۷۵ قطعه زمین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده است.

وی با اشاره به ساخت مسکن ویژه محرومان و واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر، افزود: باید تلاش شود سهمیه ابلاغی جدید چهار هزار تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی هرچه سریعتر جذب شود.

استاندار بوشهر گفت: با جذب سهمیه ابلاغی زمینه برای بهره مندی متقاضیان از تسهیلات کم‌بهره سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی جهت تامین مسکن فراهم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha