مجاهدت ویژگی بارز حیات شهید سید حسن نصرالله بود

رشت - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: شهید سیدحسن نصرالله همه عمر خود را به مجاهدت گذراند و سرانجام به آرزویش که شهادت بود، نائل شد.

به گزارش ایرنا، حجت السلام سیدعلیرضا ادیانی روز یکشنبه در آئین تجلیل از نفرات برتر گیلانی مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های نیروی انتظامی در رشت اظهار کرد: تلاش و اخلاص شهید مقاومت سیدحسن نصرالله زبانزد و وی سربازی شایسته برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار خود همرزم شهید و پدر شهید بود و تمام عمرش را در میدان نبرد سپری کرد و سرانجام خود به درجه رفیع شهادت رسید.

وی در ادامه با اشاره به مسابقات قرآنی تصریح کرد: شهیدانی چون سیدحسن نصرالله، سلیمانی، حججی‌ و سایر شهدای گرانقدر در دامان مادرانی پرورش یافتند که با قرآن انس داشتند و راه صحیح زندگی را در سایه آموزه‌های قرآنی یافتند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی کشور ادامه داد: اگر قرآن و آموزه‌های قرآن نباشد، جهان جایگاهی برای زندگی نخواهد بود زیرا برای تحقق آرمانها و ارزشهای والای انسانی به قرآن و آموزه‌های آن نیاز داریم.

برتری گیلان در مسابقات سراسری قرآنی فرماندهی انتظامی کشور

فرمانده انتظامی گیلان نیز در این آئین طی سخنانی اظهار کرد: این استان توانست با کسب ۹۱۰ امتیاز عنوان برترین را در این دوره از مسابقات سراسری قرآنی کارکنان نیروی انتظامی کشور به خود اختصاص دهد.

سردار عزیزالله ملکی افزود: ۲۳ نفر از استان گیلان در مرحله نهایی مسابقات قرآنی که در مشهد مقدس برگزار شد، حضور یافتند و در نهایت ۱۷ نفر موفق به کسب یکی از مقام‌های نخست تا سوم شدند.

فرمانده انتظامی گیلان بیان کرد: همچنین گروه سرود فرزندان کارکنان نیروی انتظامی گیلان نیز موفق شد مقام نخست مسابقات سرود فرماندهی انتظامی کشور را به خود اختصاص دهد.

در پایان این آئین نفرات برتر مسابقات قرآنی و همچنین اعضای گروه سرود فرزندان کارکنان نیروی انتظامی گیلان تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha