۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85610991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده ولی فقیه در گیلان: حزب الله لبنان یک مکتب ماندگار است

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حزب الله لبنان یک تشکل کوچک و ساده نیست و یک مکتب و مرام است که با وجود شهادت رهبران از جمله سید مقاومت همچنان ماندگار خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی غروب شنبه در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله اظهار کرد: شهادت این رهبر بزرگ برای شبکه مقاومت و امت اسلامی یک فاجعه است زیرا امتهای اسلامی به هدایتهای این مرد مومن چشم دوخته بودند.

امام جمعه رشت افزود: به همین دلیل پذیرش شهادت سیدحسن نصرالله برای جوانان برومند و قهرمان دنیای اسلام سخت است اما این جوانان تربیت شده این مرد بزرگ هستند و به طور حتم راه این سید بزرگوار را با قوت ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: البته حزب الله چندین رهبر خود را از دست داده اما با شهادت آنان این مکتب از بین نرفته و حتی قویتر از گذشته هم شده است زیرا این نیروی حزب اللهی برای نجات مسلمانان و شکست رژیم جعلی صهیونیستی شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: به طور حتم راه شهید سیدحسن نصرالله با قدرت ادامه خواهد یافت و خللی در مکتب و مرام آن ایجاد نخواهد شد.

آیت الله فلاحتی به جنایات رژیم صهیونیستی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این رژیم جنایتکار با اجازه دولت خبیث آمریکا از بمبهایی استفاده کرده که تا ۳۰ متر در عمق زمین نفوذ می کند و خرابی های زیادی را به همراه دارد اما این جنایت‌ها مسیر نابودی آنها را هموارتر می کند.

امام جمعه رشت گفت: تمام کارها و اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی از روی جنون است و به همین دلیل شاهدیم که این رژیم وحشی هر روز در جهان منفورتر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha