امام جمعه بیرجند: مقاومت پیروزی نهایی را رقم می‌زند

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مقاومت در برابر استکبار کوتاه نخواهد آمد و پیروزی نهایی را به حول و قوه الهی رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در پیامی به مناسبت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌ الله لبنان با ذکر آیه "فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا" افزود: رسوایی استعمارگران و رسوایی به اصطلاح مجامع جهانی و نظم ننگین بین المللی به جایی رسیده که علانیه حمایت از جنایتکاران و اشغالگرن و قانون شکنان در دستور کار آنها است و در قتل و کشتار مردم و رهبران صدق و ایمان از هیچ اقدام فروگذار ندارند.

وی تصریح کرد: شهادت مظلومانه رهبر مقاومت مردمی لبنان لکه ننگی بر چهره سازمان ملل و شورای امنیت و دادگاه لاهه و سران کشورهای پر ادعای غربی باقی خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اما مقاومت در برابر استکبار کوتاه نخواهد آمد و پیروزی نهایی را به حول و قوه الهی رقم خواهد زد.

وی یادآور شد: ایران عزیز در کنار همه مسلمانان متعهد به دین و آزادگان جهان و هسته‌های مقامت تا آخر می‌ماند و در بزرگداشت شهادت شهید مقاومت به فرموده ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (دامت برکاته) پنج روز عزای عمومی در سوگ آن چهره ماندگار برگزار می‌نماید.

به گزارش ایرنا، حزب‌ الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت در روز جمعه ششم مهرماه، به شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت برای ابراز همدردی با مردم مظلوم و مقاوم لبنان و جبهه مقاومت از روز یکشنبه هشتم مهرماه به مدت پنج روز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha