۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85623123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران مرکز ولایی مقاومت در جهان است

بیرجند- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ایران اسلامی مرکز ولایی مقاومت در جهان است که در روایت‌های گوناگون ویژگی‌ آن به درستی و دقت نظر بیان شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای فرماندهی سپاه انصار الرضا علیه السلام استان اظهار کرد: برخی کشورها به‌دنبال تجزیه طلبی هستند و برای رسیدن به ادهاف خود بسیاری از انسان‌ها، زنان و کودکان را بی‌رحمانه کشتند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نصر از جمله پیروزی‌هایی است که از ثمرات معنوی آن مسلمین جهان برخوردار شدند افزود: قرآن معجزه پیامبر( ص) است که از اعجاز آن اخبار غیبیه‌ای است زیرا جز خداوند از آن‌ها اطلاع ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: طبق آیات قرآن کریم، سخت‌ترین دشمن اهل ایمان، یهود است همچنین در قرآن طایفه بنی اسرائیل یا یهود بارها ملامت می‌شوند چون با حضرت موسی (ع) که آنها را از دست فرعون نجات داد هم در افتادند و بهانه‌هایی سرش آوردند که مشهورند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: بنی اسرائیل و قوم یهود فقط در جنگ نظامی نیستند اساس کار بنی اسرائیل بر جنگ ترکیبی علیه پیامبران بوده پس با تحریف‌هایی که در دین خدا داشتند تشکیلات دین مسیح را تغییر دادند و تورات حضرت موسی را تغییر و تحریف کردند.

وی بیان کرد: در طول تاریخ هرجا به صورت نظامی، اقتصادی، فرهنگی ، دینی و از هر روشی که توانستند به صورت جنگ ترکیبی وارد شدند و ادامه می‌دهند و نیز یهود دستیار و شریک دارد که این جزو تاکیدات قرآن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به کتاب (ولا و ولایت‌های) شهید مطهری افزود: بدترین نوع شرک، شرک ولایی و سیاسی است لذا شرک حقیقی آن بوده که از زیر بار ولایت الله خارج شود و ولایت طاغوت را بپذیرد و این بدترین نوع شرک محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: خداوند به جبهه‌ای اشاره دارد که از حق ، عدل ، عقل و ولایت الله دفاع می‌کند اگر این‌ها نبود فساد یهود همه عالم را از لحاظ ارزش‌های معنوی نابود می‌کرد که در طول تاریخ نیز بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: در فلسطین و غزه و مردم مظلوم سایر کشورها که به نحوی استکبارگران به آنها ظلم کردند سمبل غزه، لبنان ، عراق، سوریه و یمن مظلوم است.

وی با بیان اینکه این استقامت مجاهدین فی سبیل الله مایه امیدواری است تا به نتیجه نهایی برسند افزود: در راس همه آنها جایگاه و موضع رهبر هوشیار، بیدار و فرزانه انقلاب اسلامی است .

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی تاکید کرد: بازوی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران است که در وعده صادق ۱ و ۲ دنیا را به شگفتی واداشت و در تحلیل‌های مختلف آثار پیروزی را دیدیم که با وجود صبر و حوصله سر جایش واقع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha