امروز جهان از ماهیت رژیم کودک کش صهیونیستی آگاه شده است

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز جهان از ماهیت رژیم کودک کش صهیونیستی آگاه شده است گفت: جنایات وحشیانه رژیم مفلوک و تروریستی اسرائیل در نسل‌کشی و قتل عام کودکان بی‌گناه، نشانه بارزی از اضمحلال و نابودی این رژیم است.

رضا شریفی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن یاد و خاطره امدادگران شهید در دفاع مقدس و امدادگران اخیر جنایات رژیم صهیونستی در غزه و لبنان اظهار کرد: رژیم صهیونستی وحشی شده و در سکوت مرگبار جامعه جهانی شاهد خونریزی مظلومان به دست این دولت متوحش هستیم، طرح خاورمیانه جدید که چند سال قبل مطرح شد، طرح آبراهام، عادی سازی روابط همه منتفی شده و امروز جهان در مقابل ددمنشی رژیم کودک کش صهیونیسم آگاه شده است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته رژیم صهیونستی سانسور خبری داشته است تصریح کرد: این رژیم اجازه نمی‌داد که فریاد مظلومیت مردم منطقه به گوش جهانیان برسد اما به برکت خون شهیدان امروز جهان اسلام بیدار شده به طوریکه برخی از دانشگاه های اروپایی و آمریکایی در جبهه مقاومت و محکومیت این رژیم حرکت می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اسرائیلی ها تمام تلاش خود را به کار برده اند که انسجام منطقه را بهم بزنند که در برابر این توطئه چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب موضوع دکترین امت اسلامی را مطرح کردند.

وی بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی از عاقبت خود آگاه است و امروز با جنایت علیه بشریت در غزه در تلاش برای اثبات قدرت پوشالی خود است.

شریفی با بیان اینکه مردم غزه افتخار جهان اسلام و بشریت هستند، یادآور شد: اکنون همه مردم آگاه جهان همراه و همدرد مردم غزه شده اند و انزجار خویش را از رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا نشان داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha