دیوارنگاره‌های پایتخت مزین به شمایل شهید مقاومت

تهران- ایرنا- دیوارنگاره میدان ولیعصر (ع) به یاد سید شهید مقاومت صبح امروز با طرح و متنی با عنوان «یا منصور أَمِت» رونمایی شد؛ جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین تهران نیز تصویری از شهید سید حسن نصرالله و شعار حزب الله زنده است، مزین شد.

سحرگاه امروز یکشنبه ۸ مهر با توجه به شهادت جانسوز سید مقاومت سیدحسن نصرالله از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، در دیوارنگاره «یا منصور أمِت» که به پویش «آغاز نصرالله» اشاره دارد، تصویر شهید سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان ترسیم شده است که آیه ۲۱۴ سوره بقره نیز زیر آن حک شده است: «ألَآ إِنَّ نَصر ٱللَّهِ قَرِیب؛ قطعاً یاری خدا نزدیک است.»

دیوارنگاره‌های پایتخت مزین به شمایل شهید مقاومت

طراح گرافیک دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به مناسبت شهادت سید مقاومت، دانیال فرخ و طراح نوشتار آن مجتبی حسن‌زاده است.

همچنین از جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با تصویری از شهید سید حسن نصرالله و شعار حزب الله زنده است رونمایی شد.

شهید عالی مقام سید حسن نصرالله مبارزی واقعی و شجاع و مخلص بود که این فرمانده بزرگ و دلیر نقش بسیار موثری در ظلم ستیزی و مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و سربلندی و اقتدار جبهه مقاومت ایفا نمود.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

دیوارنگاره‌های پایتخت مزین به شمایل شهید مقاومت

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha