محور مقاومت با خون شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خون شهید سید حسن نصرالله و دیگر همرزمان شهیدش باعث انسجام و اتحاد و قوی‌تر شدن محور و جبهه مقاومت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان روز یکشنبه در مراسم یادواره شهدای قصرشیرین با تسلیت شهادت سید حسین نصرالله و تعدادی از فرماندهان محور مقاومت به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی، افزود: شهید سید حسن نصرالله مجاهدی کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالمی با فضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی بود که شهادت پاداش ده ها سال جهاد فی سبیل الله ایشان است.

وی اظهار کرد: اگرچه شهادت سید حسن نصرالله یک ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر است اما با شهادت ایشان ضربات مقاومت بر پیکره رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی کوبنده تر خواهد شد و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار مقاومت در جهان در وصف این شهید با عظمت نشان دهنده شخصیت کم نظیر این فرمانده جبهه مقاومت است.

مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ما شهدا و فرماندهان بزرگ و والامقامی را در راه مقاومت همچون حاج قاسم سلیمانی از دست داده ایم اما با شهادت این بزرگان محور مقاومت قویتر شد همانطور که دنیا متوجه شد شهادت حاج قاسم از حیات حاج قاسم کوبنده تر بود این بار نیز خون سید حسن نصرالله بیش از پیش جبهه مقاومت را علیه رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی متحد می کند.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی منتظر برخورد محور مقاومت و همرزمان شهید نصرالله در مجموعه حزب الله و محور مقاومت باشند چرا که زمان نابودی آن ها فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه این گونه اعمال شنیع و و ترورها و جنایات، ناشی از استیصال و درماندگی و ناتوانی و به آخر رسیدن صهیونیست ها است، ادامه داد: شهیدان نصرالله و حاج قاسم به تنهایی یک ملتند که تمامی آزادیخواهان جهان ادامه دهنده راهشان خواهند بود از این رو با اقتدار در برابر دشمنان ضد بشریت و سفاک خواهیم ایستاد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ملت ایران با رشادت های شهدا و رزمندگان و با سلاح ایمان و با قدرت معنوی، اتحاد، انسجام و اعتقاد به نصرت الهی و با رهبری امامان انقلاب توانست در برابر ابرقدرت ها بایستد و به پیروزی برسد و امروز در سایه رهبرهای رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچمدار مقاومت در جهان نیز ایران اسلامی به یک ابرقدرت در دنیا تبدیل شده و تا زمانی که ما یک رهبری حکیم و مجاهدانی خستگی ناپذیر و همرزم حاج قاسم داریم هیچ گونه نگرانی نداریم چون پیروزی از آن جبهه و محور مقاومت است.

محور مقاومت با خون شهید سید حسن نصرالله قوی‌تر می‌شود

فرماندار قصرشیرین نیز در ادامه این مراسم با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان و تعدادی از فرماندهان محور مقاومت توسط رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: دشمن با همه هتاکی و ناجوانمردی به میدان آمده و به مراحل پایانی مقاومت رسیده و به هیچ اصلی از اصول انسانی پایبند نیست و این گونه ترورها و جنایات نشان از این دارد که به آخر خط رسیده و نفس های آخر را می کشد.

«محمد نجفی» افزود: امروز ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام و رهبر معظم انقلاب سکاندار جبهه مقاومت است و اگر امروز می بینیم دشمن به هیچ کسی رحم نمی کند دلیلش این است که از اقتدار و گسترش اسلام ناراحت است و از این رو به زمان پایانی عمرش رسیده است.

وی اظهار کرد: جبهه مقاومت با افتخار راه خود را ادامه خواهد داد و جهان وارد مرحله حساسی شده است اگر چه ضایعه شهادت سید حسن نصر الله داغ سخت و سنگینی است اما جبهه مقاومت جواب دندان شکنی خواهد داد و جهان اسلام از این التهاب نیز عبور خواهد کرد.

وی گفت: خون شهید نصرالله همانند خون شهید حاج قاسم محور مقاومت را قوی تر می کند، جهان اسلام با اقتدار پرچم مقاومت را به دست گرفته و پیروزی نهایی با اسلام است.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و جمعی از فرماندهان محور مقاومت در لبنان گفت: خون این شهیدان بر زمین نخواهد ماند و پاسخ سختی خواهند گرفت.

وی گفت: از ابتدای امسال ۲۰ یادواره شهید در۲۰ روستای قصرشیرین و ۲۵ یادواره در منزل شهدای شهری برگزار شده که در راستای پاسداشت شهدا و بزرگداشت نام آن ها بوده است.

در پایان آیین های عزاداری برگزار و از تعدادی از رزمندگان پیشکسوت و خانواده های شهید دوران دفاع مقدس نیز تجلیل شد.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان از خانواده های شهیدان صفر نوری میرحصاری، سلمان حسینی، جلیل اسدی، عادل یعقوبی و مهدی ده مجنونی از شهدای والامقام قصرشیرین که در عملیات های مختلف به شهادت رسیدند در منزل آن ها تجلیل شد.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.

این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha