۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 85611690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی دانش‌آموزان زرندی در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله+ فیلم

کرمان- ایرنا- دانش‌آموزان زرندی صبح امروز( یکشنبه) در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در این کشور و نیز غزه تجمع و راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، دانش‌آموزان زرندی در حالی که پیشاپیش آنان امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران آموزش و پرورش در حرکت بودند، با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا از محل خیابان شهید توکلی تا چهار راه برق این شهر را طی کردند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی در لبنان و فلسطین خواستار اراده جهانی برای جلوگیری از این اقدامات فجیع شدند.

دانش آموزان خشمگین زرندی در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از مردم فلسطین در دست داشتند با مشت‌های گره کرده و سر دادن شعارهای کوبنده مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، با محکوم کردن جنایات وحشیانه سران استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله های مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha