اختصاص طرح حمایتی قرار دوازدهم اوقاف به مردم لبنان و حزب الله/ هر ماه یک قرار

 تهران- ایرنا- مدیرکل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اجرای طرح قرار دوازدهم این دوره ویژه مهرماه به حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز اختصاص دارد.

حجت الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و اوقاف ایرنا، اظهار داشت: از این رو، اکنون که نائب امام زمان (عج) همگان را ملکف به حمایت از مردم و مقاومت اسلامی لبنان کرده‌اند، یاوران، مومنین و زائرین بقاع متبرکه نیز که دل در گرو محبت منجی عالم بشریت داشته و آرزوی خدمت به آستان مقدسش را در سر دارند، با شناخت دقیق از وظیفه انسانی و اسلامی خود، در هفتمین اجرای طرح قرار دوزدهم، برای یاری مردم لبنان و حزب الله سرافراز به پا خواسته و به نام و یاد امام دوازدهم(عج) با اموال خود به یاری این عزیزان می شتابند.

وی ادامه داد: برای حمایت، پشتیبانی و یاری مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت، سایت دفتر مقام معظم رهبری نیز امکانی را فراهم کرده است تا مشتاقان جهاد و شهادت، بتوانند کمک های نقدی خود را واریز کنند، از این رو، انتظار می رود تمامی بقاع متبرکه مجری طرح قراردوازدهم، تماما یا بخشی از هزینه های جمع آوری شده را در کارت خدمات اجتماعی به این حساب واریز کنند.

موسوی متقی اظهار داشت: امروز اگر امام غائبمان در میان ما ظاهر بودند به عنوان منتقم موعود با صهیونیست‌های خونخوار مبارزه می کرد و هیمنه پوشالیشان را درهم می‌شکست.

مدیرکل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه متقی بیان کرد: ما باید انتظار ظهور را به معنای مبارزه با استکبار و مبارزه با صهیونیسم بدانیم و این یعنی طی کردن و هموار کردن راه ظهور به یقین هر حرکتی در جهت مبارزه با این مستکبران و زورگویان صورت گیرد قطعا حرکتی در جهت ظهور امام زمان "ارواحنافداه" و یاری کردن حضرت است و انتظار یعنی همین.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha