کشف مواد مخدر در اندیشه شهریار/دستگیری سارق خودرو در اسلامشهر

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران ۵۲ کیلو ۹۲۰ گرم مخدر تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در اندیشه شهریار خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ارسلان باقرآبادی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در امر خرید و فروش موادمخدر در شهر اندیشه فعالیت می کنند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان در اندیشه شهریار شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی موفق به دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان در مخفیگاهشان شده که در بازرسی از محل، ۵۲ کیلو و ۹۲۰ گرم تریاک و ۲ دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

سرهنگ باقرآبادی تصریح کرد: ماموران در بازجویی های پلیسی از متهمان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم دیگر در شهرستان فردیس شده که با هماهنگی قضائی صورت گرفته و با همکاری پلیس شهرستان فردیس، موفق به دستگیری متهم ردیف سوم نیز شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در پایان، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق خودرو با ۱۰ فقره سرقت در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۸ قائمیه حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری که در حال پرسه زدن بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی پس از تعقیب و گریزی کوتاه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کرده که متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت ۱۰دستگاه خودرو اعتراف کرد.

کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم مخدر تریاک

سردار مهدی کرمی جانشین انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد یک محموله موادمخدر از نوع تریاک را با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند به شهرستان شهریار منتقل کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محورهای مواصلاتی حوزه اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی خودرو مذکور شده که پس از تعقیب و گریزی کوتاه، موفق به توقیف خودرو و دستگیری متهم در ورودی شهرک فرارت شهرستان شهریار می شوند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در بازرسی بعمل آمده از خودرو ۹۷ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در ۱۲ بسته کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به همراه موادمخدر مکشوفه و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha