جوانان غیرتمند راه شهید سیدحسن نصرالله را ادامه می‌دهند

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک گفت: شهادت افتخار مردان بزرگ، عالمان و مجاهدان راه خدا است و سید حسن نصرالله این مرگ با عزت را به آغوش کشید، اما جوانان غیرتمند راه این شهید والامقام را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت سیدحسن نصرالله در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: شهادت آرزوی مردان مبارزه با کفر است و آنان همیشه برای شهادت آماده‌اند و آرزوی همه مجاهدان راه عزت، سربلندی، آزادگی و مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران است.

وی بیان کرد: رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی به عنوان دشمن بشریت امروز ناتوان و درمانده‌تر از هر زمان دیگری در حال دست و پا زدن است و در رسیدن به اهداف خود ناتوان مانده است.

امام جمعه اراک گفت: رژیم صهیونیستی غاصب کودک‌کش و دشمن بشریت، بداند که جنایاتی که در طول یک سال بر ملت مظلوم فلسطین و غزه مرتکب شد و نهایت وحشی‌گری خود را در جنوب لبنان با شهادت دبیرکل حزب الله لبنان نشان داد، بداند با دستان آلوده به خون و جنایت‌هایش، نابودی خود را رقم زده است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: راه شهدای اسلام ادامه دارد و نابودی قریب‌الوقوع اسرائیل غاصب صهیونیستی نزدیک است و همگان بدانندکه به طور قطع خون شهید نصرالله نابودی رژیم سفاک صهیونی راسرعت خواهد بخشید.

وی اضافه کرد: خون شهید سید عباس موسوی برزمین نماند خون شهید نصرالله هم برزمین نخواهد ماند و مجامع بین‌المللی و حقوق بشری نسبت به این موضوع مهم و ترور سکوت اختیار کرده‌اند.

امام جمعه اراک گفت: دو شخصیت بزرگ سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه در فاصله کوتاهی توسط رژیم تروریستی صهیونیستی به شهادت رسیدند و شهادت این ۲ یار شایسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یکی در فلسطین و دیگری در جبهه مقاومت در لبنان برعلیه رژیم صهیونسیتی مبارزه کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: نباید دشمن را کوچک شمرد و دست کم گرفت. اسراییل رژیمی کودک‌کش و سفاک است و باید نیروهای مقاومت ضریب هوشیاری را در بالاترین سطح حفظ کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به نفوذ دشمنان اشاره کرد و افزود: نفوذ بدترین خطر است و باید همواره در برابر افرادی که ممکن است در جاهای مهم رسوخ کنند، مراقبت شود.

وی بیان کرد: وحدت کلمه بزرگترین وظیفه ما است و باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha