مکتب شهید سیدحسن نصرالله مستحکم‌تر از گذشته تداوم خواهد داشت

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه مکتب این شهید والامقام مستحکم‌تر از گذشته تداوم خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله با حضور دانشجویان لبنانی دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: شهادت شهید نصرالله اگرچه امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان را سوگوار کرد اما راه و مکتب این شهید سرافراز متوقف نخواهد شد و جبهه مقاومت با قدرت و اقتداری هر بیشتر در جهت نابودی رژیم سفاک صهیونیستی حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهید نصرالله در مبارزه با دشمنان اسلام و بشریت، پیشقدم بود و نقش کلیدی در تقویت جبهه‌های مقاومت ایفا کرد و بی‌تردید به مدد الهی تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید بزرگوار و مسیر پرقدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: حاصل سال‌ها مجاهدت شهید نصرالله تربیت هزاران رزمنده فداکار و لایق بود که اکنون پرچمدار عزت و شرف جبهه مقاومت هستند و با تمام توان در جهت تحقق اهداف والای خود تلاش می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: شهید والامقام سیدحسن نصرالله خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانست و با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی کرد، شهادت بالاترین مزدی است که مردان خدا در درگاه ربوبیت پروردگار دریافت می‌کنند.

وی افزود: اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله اوج استیصال و درماندگی این رژیم جعلی در برابر جبهه مقاومت است و بدون شک نابودی این رژیم سفاک نزدیک است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: جبهه مقاومت با پیروی از مولای خود امام علی(ع) به سدی مستحکم مقابل صهیونیست‌ها تبدیل شده و تلاش می‌کندتا منطقه را از لوث وجود اسرائیل جنایتکار پاک کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: سردمداران جهان اسلام وظیفه سنگینی برعهده دارند و نباید در چنین شرایطی ساکت باشند و باید برای انتقام و خونخواهی شهدای غزه، سوریه، لبنان و در صدر شهدا سید حسن نصرالله به میدان بیایند.

وی تاکید کرد: پیمان ابراهیم یک توطئه برنامه‌ریزی شده از سوی رژیم صهیونیستی برای تفرقه در جهان اسلام است و کشورهای عربی باید نسبت به این توطئه صهیونیست‌ها هوشیار باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha