شهادت عملدار جبهه مقاومت زمینه ساز براندازی رژیم صهیونیستی است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: سوگواری برای شخصیت ارزشمند رهبر جبهه مقاومت ، یک سوگ اجتماعی است که می تواند موجب خروش مردم و زمینه ساز براندازی رژیم صهیونیستی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی روز یکشنبه در تجمع مردم خمین در سوگ شهید حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله و محکومیت اقدام‌ ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی افزود: عزای سیدالشهدا و وقایع عاشورا امت اسلام را احیا و یکپارچه کرد و آرمان حماسه را به صحنه آورد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی با به شهادت رساندن علمدار جبهه مقاومت گرچه ضربه بزرگی به امت اسلامی وارد کرد اما به هیچ توفیقی در راهبردهای خود دست نخواهد یافت.

امام جمعه خمین اظهار کرد: در جبهه باطل، رژیم صهیونیستی، این باند جنایتکار برای بقا، حفظ موقعیت و امنیت خود، ارتباط با کشورهای همسایه و به رسمیت شناختن این دولت منحوس می جنگند.

وی ادامه داد: تاکتیک های کور ترور شخصیت های بزرگی همچون سید حسن نصرالله تا کنون برای رژیم کودک کش صهیونیستی هیچ دستاوردی نداشته است.

امام جمعه خمین با بیان اینکه ملت اسلام آنچنان بیدار است که ذره ای از آرمان قدس شریف کوتاه نخواهد آمد افزود: حتی از نسل مسلمانان اگر یک کودک باقی بماند رژیم صهیونیستی هیچگاه امنیت نخواهند داشت .

حجت الاسلام میرصادقی بیان کرد: به گفته خود نتانیاهو در سازمان ملل، هرچه جلوتر آمدند ناامنی بیشتری برای خود به دست آوردند و هفت گروه با آنها در جنگ هستند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تدبیر مقام معظم رهبری از یمن، عراق، سوریه، لبنان ، غزه و کرانه باختری حلقه محاصره را بر این رژیم منحوس تنگ کرده است که خواب آسایش را نیز به گور خواهد برد.

امام جمعه خمین افزود: طرح دروغین عادی سازی رژیم صهیونیستی از اساس بنیانی نداشته و هر روز که پیشتر می رود قصد تعمیر خرابه های خود بر روی جنایت هایش را دارد و روز به روز خودش را بیشتر به منجلاب می کشاند و به زودی خبر آزادی قدس شریف طنین انداز خواهد شد.

حجت الاسلام میرصادقی با بیان اینکه جبهه حق نیز نبرد مرگ و زندگی را در پیش دارد، گفت: رژیم صهیونسیتی نشان داده با تفکرات افراطی، خود را قوم برتر می داند و قائل حیات برای هیچ گروهی به ویژه ملت قهرمان ایران که از او زخم خورده نیست.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی کینه و عداوت ایرانیان را پرورش داده و حتی حق حیات برای یک ایرانی را به رسمیت نخواهد شناخت پس باید موقعیت فعلی و نقش تاریخی خود را در این زمان به دقت بشناسیم.

امام جمعه خمین گفت: اگر رییس رژیم صهیونیستی در سازمان ملل سخن می گوید و فرمان جنایت را در لبنان صادر می کند، نشانه آغاز جنگ های نسل چهارم و پنجم است.

حجت الاسلام میرصادقی توضیح داد: این جنگ ها ترکیبی از هوش مصنوعی، پروژه های امنیتی، نظامی، چریکی و تکنولوژی هستند.

وی افزود: مردم و مسئولان باید متوجه این نکته باشند که به فرمان خداوند راه نجات شما جهاد است و عقب نشینی جز شکست هیچ ارمغانی برای شما ندارد.

امام جمعه خمین گفت: ما ترسی نداریم از آمار شهدا بگوییم اما رژیم صهیونیستی می ترسد که آمار کشته شدگان خود را اعلام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha