۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85612896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز ۱۲ رشته جدید در دانشگاه آیت الله بروجردی صادر شد

بروجرد - ایرنا - رییس دانشگاه آیت‌الله بروجردی گفت: مجوز ۱۲ رشته جدید در این واحد دانشگاهی صادر شده و اکنون تعداد رشته های دانشگاه آیت الله بروجردی به ۲۰ رشته رسیده است.

احمدرضا مظاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی به بیش از ۱۰۷ نفر رسیده که بسیاری از آنها جوان و مجرب هستند که با رویکردهای نوین آموزشی آشنا بوده و به ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه کمک می‌کنند.

وی بیان کرد: این رشته‌ها با توجه به نیاز بازار کار و کشور انتخاب شده‌اند و هدف از این مهم توسعه، آماده‌سازی دانشجویان برای اشتغال سریع پس از دانش‌آموختگی است.

رییس دانشگاه آیت الله بروجردی افزود: دانشگاه در کنار توسعه کمی، به توسعه کیفی نیز توجه دارد، این تلاش‌ها شامل بهبود زیرساخت‌های پژوهشی، نوآوری در تدریس و افزایش تعاملات بین‌المللی است تا دانشگاه آیت‌الله بروجردی در سطح ملی و بین‌المللی جایگاه بهتری پیدا کند.

دانشگاه آیت‌الله بروجردی در سال ۸۵ تاسیس شد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر عضو هیات علمی، ۱۰۰ کارمند و بیش از پنج هزار و ۱۰۰ دانشجو دارد که از این تعداد چهار هزار و ۱۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۹۵۰ نفر هم در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha