۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85612935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واگذاری بیش از ۹ هزار انشعاب جدید آب و فاضلاب در استان همدان

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پنج هزار و ۴۷۸ انشعاب جدید آب و سه هزار و ۶۴۰ انشعاب جدید فاضلاب در این استان در نیمه اول سال جاری، واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، فرهاد بختیاری‌فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۸۴ درصد مناطق روستایی در استان همدان، زیرپوشش خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۴۶ هزار و ۱۹ مشترک آب در نقاط شهری و ۱۷۴ هزار و ۹۹۵ مشترک آب در مناطق روستایی استان همدان، از نعمت آب شرب سالم، پایدار و بهداشتی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان در رابطه با ضریب نفوذ شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان، مطرح کرد: ۸۰ درصد مناطق شهری استان نیز زیرپوشش شبکه فاضلاب قرار دارند و ۳۰۵ هزار و ۹۲۳ مشترک فاضلاب در مناطق شهری و هزار و ۹۷۴ مشترک فاضلاب در مناطق روستایی استان، وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته؛ اصلاح و بازسازی سه هزار و ۱۶۴ رشته انشعاب فرسوده، استانداردسازی پنج هزار و ۳۶۵ رشته انشعاب، نشت‌یابی ۱۵۸ هزار و ۶۰۳ رشته انشعاب و تعویض ۳۷ هزار و ۴۸۷ فقره کنتور فرسوده، توسط همکاران شرکت آب و فاضلاب استان همدان جهت جلوگیری از هدررفت آب، انجام شده است.

شرکت آبفای استان همدان ۶۸۰ هزار مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha