معاون کمیته امداد بوشهر: بیش از ۸۵۱ میلیارد ریال  تسهیلات اشتغال پرداخت شد

بوشهر- ایرنا- معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ۸۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل بند ۳ و ۴ و مشاغل خانگی در سال مالی ۱۴۰۲ تا شهریورماه امسال پرداخت شده که سبب ایجاد ۸۶۴ فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، «مسلم ملیت» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از محل جزء ۴ تبصره ۲، پنج هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این نهاد در استان ابلاغ شده است.

وی افزود: از محل جزء ۳ این تبصره تسهیلات اشتغال‌زایی، یک‌هزار و ۳۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مصوب و ابلاغ شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: میزان تسهیلات مشاغل خانگی ویژه مددجویان، ۴۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

ملیت بیان کرد: برای سال جاری نیز ۷۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی ابلاغ شده که با پرداخت این میزان تسهیلات، ۶ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر فراهم می شود.

وی عنوان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی به طرح‌های مختلف حمل و نقل، کشاورزی، صنایع دستی، بافت فرش و گلیم، خدمات، امور صنفی و تولیدی پرداخت شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: صندوق امداد ولایت کمیته امداد در اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و خانواده های تحت پوشش نیز گام هایی فراوانی برداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha