پرچم حزب الله و مقاومت زمین نخواهد ماند

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه پرچم حزب الله و مقاومت زمین نخواهد ماند، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مطمئن باشند که جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد و در کنار رزمندگان و مجاهدین لبنان و جریان مقاومت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای امروز سه‌شنبه ۱۰ مهر با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و رزمندگان جبهه مقاومت افزود: رژیم غاصب صهیونیستی خط قرمز را رد کرده و وارد مرحله جدیدی از اقدامات جنایاتکارانه خود شده است و مطمئن باشد و بداند که نه تنها جریان مقاومت بلکه همه آزادگان جهان از اقداماتش اعلام تنفر و انزجار می‌کنند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مجاهدین در راه خدا قطعاً در مقابل این جنایت‌ها بیش از پیش استقامت خواهند کرد و دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مطمئن باشد که پرچم حزب الله و مقاومت زمین نخواهد ماند.

محسی اژه ای اظهار داشت: دشمن صهیونیستی مطمئن باشد که به فضل پروردگار انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد و تصور نکنند که با ترور و اقدامات نظامی، مکتب انقلابی، تربیت یافته در دامن قرآن، اسلام، آموزه‌های انسانی و عقلانی را با این بمب‌های سنگرشکن از بین می‌برند.

رئیس قوه قضاییه در جریان این دیدار، ضمن تبیین و تشریح خصایص و ویژگی‌های شخصیتی و مبارزاتی مجاهد کبیر و علمدار مقاومت شهید سید حسن نصرالله، اظهار داشت: سید حسن نصرالله بیش از سه دهه از عمر خود را لحظه به لحظه در مسیر جهاد و مقاومت در برابر صهیونیست‌هایی گذراند که بدترین و رذل‌ترین دشمنان اسلام و انسانیت هستند. سید حسن شهید در مسیر جهاد مقدس خود، لحظه‌ای تردید و سستی به خود راه نداد و در این مسیر از موانع و تنگناها و محذوریت‌ها، نهراسید و استوار و ثابت قدم طی طریق کرد.

رئیس دستگاه قضا گفت: اگرچه شهید سید حسن نصرالله، شخصیتی بی‌بدیل و جامع‌الاطراف بود و داغ از دست دادن او سخت و سنگین است؛ اما به هیچ وجه نباید پنداشت که محور مقاومت دچار ضعف و فَترت شده است؛ مقاومت یک گفتمان و یک بذر کاشته شده است و سازه‌های نظامی و امنیتی مقاومت در لبنان و سایر ملل مقاوم، همچنان مستحکم و مرصوص است.

رئیس عدلیه تصریح کرد: جریان مقاومت و رهبران و مجاهدان این جریان، تربیت‌شدگان مکتب قرآن و اسلام هستند؛ آنها با ترور و بمب‌ها و تسلیحات کذایی آمریکایی و صهیونیستی، مرعوب نمی‌شوند و میدان را خالی نمی‌کنند. قطعاً مجاهدان محور مقاومت پس از شهادت سید حسن نصرالله، بر استقامت و پایداری خود خواهند افزود و به فضل الهی انتقام سختی در انتظار صهیونیست‌هاست و همین خون‌های مطهر رهبران و رزمندگان محور مقاومت، سبب برچیده شدن بساط صهیونیست‌ها، این رذل‌ترین دشمنان بشریت خواهد شد.

محسنی اژه‌ای گفت: ایران اسلامی کماکان با قوت و قدرت به حمایت و پشتیبانی از محور مقاومت و به طور خاص حزب‌الله لبنان خواهد پرداخت و قطعاً جوانان و رزمندگان محور مقاومت نه تنها در عراق و سوریه و لبنان و یمن بلکه در سراسر بلاد اسلامی، پرچم مقاومت را افراشته نگاه خواهند داشت و بر همین اساس، امیدواریم هر چه زودتر شاهد اضمحلال صهیونیست ها باشیم. 

«عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب‌الله لبنان در تهران نیز، ضمن قدردانی از حضور رئیس قوه قضائیه، از مردم و مقامات ایران اسلامی به سبب همدردی و همراهی با ملت و مقاومت لبنان قدردانی کرد. 

براساس این گزارش، در جریان این دیدار، رئیس‌ قوه قضائیه دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب‌الله را امضا کرد.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳ در حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهرماه به پشتوانه حمایت آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۳ منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha