مکتب "سیدحسن نصرالله" زنده است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه موقت اهواز گفت: مکتب شهید سیدحسن نصرالله زنده است و راه مقاومت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی روز سه‌شنبه در تجمع اعتراض‌آمیز مردم خرم‌آباد در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله یک مکتب است و شهادت برای ما زیبایی محسوب می‌شود.

وی افزود: ۲۲۰ هزار جوان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و دشمن معتقد بود می‌تواند مانع پیشرفت شود اما امروز ایران موشک ماهواره‌بر قائم را به فضا پرتاب می‌کند و به باشگاه فضایی برتر دنیا پیوسته است.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: نگران آینده نیستیم اما از شهید شدن سید نصرالله ناراحت هستیم بنابراین استوارتر از گذشته مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به اینکه اتفاقات امروز تمام حوادث کربلا را تداعی کرده است گفت: در برهه فعلی شاهد کشتار کودکان و زنان بی دفاع، بی رحمی تمام رژیم صهیونیستی و پایبند نبودن آنها به هیچیک از اصول اخلاقی هستیم.

وی اظهار داشت: راه شهید سید حسن نصرالله با قدرت و انسجام بیشتری ادامه می یابد و جنبش حزب الله با بازیابی قدرت خود، اقدامات بیشتری علیه صهیونیست ها انجام می دهد.

به گزارش ایرنا؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند و حزب الله لبنان در بیانیه‌ روز شنبه ۷ مهرماه آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود دست‌یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha