حمله با بمب‌های آمریکایی به لبنان نشانه ریاکاری غرب در منطقه است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و منطقه ضاحیه با استفاده از بمب های صدها کیلوگرمی اهدایی آمریکا گفت: این امر به خوبی نشان می دهد که غرب با ریاکاری در منطقه، به دنبال حفظ منافع رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای لبنان به ویژه شهید سیدحسن نصرالله افزود: بمب های سنگرشکن، هواپیماهای حامل آن و حتی خلبان های این عملیات جزو نیروهای آمریکایی بودند که در آن مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد: امروز سازمان ملل هم در سایه قدرت و نفوذ کشورهای غربی حتی جرات اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی را ندارد و این مایه تاسف است.

وی با بیان اینکه شهادت برای رزمندگان اسلام نیز به خودی خود یک پیروزی محسوب شده و به استکبار ستیزی در جهان جان دوباره می بخشد، اظهار کرد: شهادت فرماندهان حزب الله، عزم نیروهای مقاومت را در مبارزه با رژیم صهیونیستی و شکست این رژیم جعلی، جزم تر می کند.

امام جمعه مهاباد ادامه داد: صدای مظلومیت مردم غزه و لبنان را تنها کشورهای عراق، ایران، یمن و گروه های محور مقاومت شنیدند و برای مقابله با این ظلم به کمک مردم بی گناه شتافتند.

ماموستا امامی گفت: شیعه حزب الله اکنون در میدان جنگ و دفاع از مردم مسلمان اهل سنت عزه و فلسطین به پا خاسته و باید کشورهای مسلمان نیز از حزب الله درس گرفته و با اتحاد در مقابله این جنایات ایستادگی کنند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha