۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85614254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقاضای حذف عوارض خودروهای سبک در آزادراه کاشان _ اصفهان

کاشان_ایرنا_ مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های استان اصفهان گفت: از وزارت راه و شهرسازی تقاضا کرده‌ایم تا دریافت عوارض از خودروهای سبک در آزادراه کاشان_ نطنز_اصفهان حذف شود.

به گزارش ایرنا، سیدحامد مرتضوی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: عبور خودروهای تجاری از جمله کامیون و تریلی۵۰۰ هزار ریال به آزادراه خسارت وارد می کند درحالیکه آنها تنها ۲۷۰ هزار ریال عوارض می‌پردازند لذا پیشنهاد افزایش دریافت عوارض از اینگونه خودروها را به وزارت راه و شهرسازی ارائه داده‌ایم.

وی اظهار کرد: اجرای فعالیت‌های عمرانی در این آزادراه از خرداد امسال با تامین۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان و سازمان راهداری کشور به نمایندگی از سازمان راهداری اصفهان شروع شد و اعتبار یادشده در یک برنامه زمانبندی سه‌ساله صرف می‌شود.

مرتضوی گفت: سطح پیشرفت پروژه بهسازی مقطع آزادراه اصفهان_کاشان ۹۰ درصد است و امیدواریم تا پایان سال جاری به صددرصد برسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان بیان کرد: بعد از بهسازی، روند ارتقاء سطح ایمنی و روکش و افزایش تعداد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نیوجرسی در این محور دنبال می شود.

تقاضای حذف عوارض خودروهای سبک در آزادراه کاشان _ اصفهان

مرتضوی گفت: سه ایستگاه کانالیزه و هدایت ترافیک از کاشان به سمت اصفهان وجود دارد که ۲ ایستگاه در بخش کاشان به سمت اصفهان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال بهسازی شده است و امیدواریم تا پایان سال ایستگاه سوم در سمت بادرود نیز تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان به طول ۱۶۵ کیلومتر جزو محورهای پرتردد اصفهان و نقطه اتصال شهرستان کاشان به مرکز استان است که بدلیل پایین بودن ضریب ایمنی و حمل و نقل خودروهای سنگین در آن، همواره حوادث و تلفات جاده‌ای قابل توجهی در این محور رخ می‌دهد که رفع خطرات آن به اتخاذ تدابیر اساسی نیاز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha